2022-12-20, 14:42
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Sa aldrig att jag sett den specifika artikeln. Men tror du verkligen att jag så välprickat lyckades gissa helt blint?

Andra länder har inte rättat sig efter Sverige, sjukdomen muterade till att bli mindre farlig, som väntat, vilket resulterade i nya sätt att bemöta sjukdomen.

Japp, HIV är dödligare, Rabiez är ännu dödligare men ses trots det som en mindre allvarlig sjukdom. Betydligt svårare att skydda sig emot HIV än emot Rabiez, och betydligt svårare att skydda sig emot COVID jämfört med HIV.
Världens "nya sätt att bemöta corona" använde i praktiken i Sverige från början. Var stolt över det istället för att sprida myter.
2022-12-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Världens "nya sätt att bemöta corona" använde i praktiken i Sverige från början. Var stolt över det istället för att sprida myter.

Skäms snarare, hade gärna sett Sverige göra som Kina ungefär.
2022-12-20, 15:05
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Skäms snarare, hade gärna sett Sverige göra som Kina ungefär.
Veckans mest korkade uttalande. I Peking har 5 miljoner människor covid just nu och gatorna är tomma. Det kommer att dö 2 miljoner Kineser inom ett år.
https://www.reuters.com/breakingviews/china-covid-ills-go-bad-chronically-worse-2022-12-19/
2022-12-24, 14:12
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Absolut inte, det vore cherry picking. Jag går på konsensus.

Och det är mer godtroget att tro att man utan utbildning förstår saker såsom medicinsk statistik.

Statistik är statistik oavsett sektor. En femteklassare kan tolka det med goda resultat.
2022-12-26, 03:19
Moderator
Pentyls avatar
Nej, det lyckades aldrig, trots tålmodig väntan, bli en Korruptions-tråd av det här

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in