2026-02-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu är jag iofs farbror, men på den tiden jag var ute på krogarn och jagade så var det ansiktet som gällde, och gärna ett bra arsle. Spenarna var liksom för mig inte ens intressanta.

Folk har olika smak.
Jag kollar in både ansikte, bröst och rumpa. En del kvinnor har små bröst, och en otrolig rumpa. Andra kvinnor har stora bröst men är inte så kurviga i övrigt. Sen så finns det de som fick "allt".
Ibland har jag tänt på kvinnor som inte hade superkropp, lite runda t ex, men hade fint ansikte och ögon.
Sen så har det varit kvinnor som hade superkropp och jag tände på dom också, även om de inte var tiopoängare.

En viktig skillnad är att jag inte talar om för kvinnor hur de ska se ut. Jag klankar inte ner på hennes kropp om hon är lite överviktig. Jag säger inte hur hon ska vara för att män ska vilja ha hene.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-19 kl. 11:24.
Citera
2026-02-19, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alla oavsett kön vill nog känna sig speciella och utvalda skulle jag tro.

Ja, män också. Ofta sett att när en man känner sig positiv, känner självförtroende och har bra självkänsla, och tror att en kvinna kanske känner nåt för honom, tror att hon kanske tycker att han är speciell i hennes ögon, så har kvinnor problem med det. Det verkar vara provocerande att män tror att de kan ha nåt som attraherar en del kvinnor. Jag förstår inte varför. Jag vet inte vad andra män attraheras av och kan inte veta om mannen hon är intresserad av känner att hon är speceill för honom, eller inte. jag har inte heller problem med att en kvinna vill ha en man, och lägger mig inte, säger inte saker för att göra henne osäker och få henne att känna sig otillräcklig.

Om mannen är tillsammans med en kvinna, hur vet hon om han nöjde sig? Är hon verkligen den han ville ha?
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-19 kl. 11:26.
Citera
2026-03-03, 00:29
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
En tjej med typ G eller H i storlek (eller hon på instagram jag har länkat här som har M) hur är de i sexakten? Intrycket är att det är inget högt tempo så att säga.
F-kupa senast, var fantastisk på alla sätt. Jag har alltid älskat kvinnor med stora bröst och de har haft bättre egenskaper överlag (utöver brösten) skulle jag säga. Lugna, snälla, fina. Kvinnor är kvinnor men kvinnor med stora bröst har varit fina männidkor och partners. Viljan att hitta fel bygger bara på svundsjuka.
Citera
2026-03-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vi pratar om en tjej som denna som har gigantiska bröst och ser ok ut

https://www.instagram.com/p/Cl9EcyBJt1B/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hur lever en sådan tjej till vardags om man har dessa stora bröst? Är det lätt att få jobb som sekreterare? Hur uppfattas hon på nattklubben att hon kan få all uppmärksamhet utan ansträngning? Blev hon mobbad pga brösten?

Helt enkelt hur är livet att ha sådana där bröst? En idrottskarriär i brottning lär bli svårt eller Fotboll.

Inte enkelt alls tror jag. För de flesta är det svårt att få en karriär inom brottning eller fotboll.

Som cammodell kan hon dra in en del, under några år.
Hon kan göra sig ett namn för att hon brottas med en fotboll.
Sen så finns det annat hon kan jobba med, beroende på vad hon själv vill. Hon kanske vill sy brottardräkter eller fotbollsshorts.

Jag tror att många kvinnor med så stora gör en bröstreduktion. Om brösten inte blir för små så kan hon fortfarande vara cammodell.

Det kan hon nog förresten även om hon väljer att göra dom små.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-03-05 kl. 07:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in