2025-11-02, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
De vete fan. Jag känner till 2 kvinnor som minska ner på tuttarna, för de fick ryggvärk.
A men det där låter som ett troll. Alla tjejer med stora bröst har nog fått massa hat osv; vilket defintivt inte är något positivt. Man kommer nog ganska långt med en bra bh i rätt storlek, men är brösten gigantiska måste det väl ändå skapa en del problem i alla fall. Regioner betalar för bröstförminskningar
Citera
2025-11-03, 20:47
Medlem
BorgeHs avatar
De jag mött med stora bröst brukar klaga på att det gör ont i ryggen. Det brukar inte vara så pigga på att jogga heller, de tycker det skvalpar för mycket.

Men de jag mött brukar vara mycket vänliga kvinnor. Jag gillar mulliga kvinnor. De är varma, mjuka och goa.
Citera
2026-02-19, 09:59
Medlem
Känner du dig hotad, otillräcklig, när kvinnor har större bröst än dig?
Under uppväxten så la jag märke till hur kvinnliga släktingar uttryckte ogillande när de såg kvinnor med större bröst.
Jag minns när jag skrev om ett par yngre kvinnor. En träffade jag. Båda hade stora bröst. Jag skrev det för att beskriva hur dom såg ut. Flera kvinnor uttryckte ogillande. Det är bättre att ljuga och säga att de hade små bröst. Om man träffar en kvinna som har stora bröst så är man ytlig.
När kvinnor själva skriver om yngre män de träffat så beskriver dom glatt männens muskulösa kroppar och hårda kukar.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-19 kl. 10:13.
Citera
2026-02-19, 10:08
Medlem
Det är väl helt ok. Men lite sur över att stora bröst inte varit inne sen 90-talet.
Citera
2026-02-19, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är väl helt ok. Men lite sur över att stora bröst inte varit inne sen 90-talet.

Stora bröst har alltid varit inne. Fråga män.
Många kvinnor tycker inte att män ska gilla stora.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-19 kl. 10:29.
Citera
2026-02-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja jo. Men man vill ju gärna vara lite inne överlag. Att kläder är gjorda för bröst över c-kupa och att modellerna ser ut som en själv lite mer.

Dessutom är ju män såna allätare att det knappt kan räknas som en komplimang om de vill ha en.
Citera
2026-02-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ja jo. Men man vill ju gärna vara lite inne överlag. Att kläder är gjorda för bröst över c-kupa och att modellerna ser ut som en själv lite mer.

Dessutom är ju män såna allätare att det knappt kan räknas som en komplimang om de vill ha en.

Ändå säger kvinnor att män måste sänka sina krav, att han får nöja sig med det han får.
Citera
2026-02-19, 10:36
Medlem
Citat:
Ändå säger kvinnor att män måste sänka sina krav, att han får nöja sig med det han får.
Tycker man mest hör det motsatta? Att kvinnor ska sänka sina krav? Män verkar ju mest ta det de får.
Citera
2026-02-19, 10:38
Medlem
Jag hade en flickvän när jag var runt 20 som hade väldigt tilltagen byst.
Minns inte exakt men det var ett par bokstäver över D. Hon var inte överviktig men "kurvig" och hade väl markerad midja och ganska breda höfter och bak.

De klagomål jag hörde från henne var främst ryggont och att det var svårt att hitta bra underkläder som satt bekvämt. Vet att hon gick och köpte BH:ar i någon specialaffär och att dom var svindyra.

Hon berättade att när hon hade varit utbytesstudent i Italien under gymnasietiden så ropade män "la bomba" o.dyl efter henne vilket hon tyckte var sådär.

Träffade henne kanske 10 år efter vi gjorde slut och då hade hon gjort en förminskning. Frågade inte vad hon tyckte om skillnaden men jag var glad att jag iaf fick chansen att gosa med dom innan dom försvann.
Citera
2026-02-19, 10:40
Medlem
Citat:
Tycker man mest hör det motsatta? Att kvinnor ska sänka sina krav? Män verkar ju mest ta det de får.

Män och kvinnor hör väl olika saker då.
Jag hör kvinnor säga att de vill känna sig speciella, inte som en i mängden. Sen säger de till män att män måste sänka sina krav, han måste nöja sig.
Citera
2026-02-19, 10:42
Medlem
Citat:
Män och kvinnor hör väl olika saker då.
Jag hör kvinnor säga att de vill känna sig speciella, inte som en i mängden. Sen säger de till män att män måste sänka sina krav, han måste nöja sig.
Alla oavsett kön vill nog känna sig speciella och utvalda skulle jag tro.
Citera
2026-02-19, 10:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Många kvinnor tycker inte att män ska gilla stora.

Nu är jag iofs farbror, men på den tiden jag var ute på krogarn och jagade så var det ansiktet som gällde, och gärna ett bra arsle. Spenarna var liksom för mig inte ens intressanta.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-02-19 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in