Citat:
Ursprungligen postat av
Ottisgatan29Banton
Även om praxis inte är spikad så i ämnet brottsbekämpning för att bekämpa kriminella journalistligor övergrepp där oskyldiga privatpersoner som du och jag produceras, framställs och hängs som pedofiler, nazister, våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, knarkare, hivsmittade läkare och poliser, bögar, prostituerade sexköpare osv. Hur bekämpar vi bäst denna form av kriminalitet?
Om det hade slumpat sig så att du råkat chatta med ett troll som påstått sig vara minderårigt. Du hade skickat bilder, tackat ja till dejt och åkt för att ha sex eller för en bättre överblick och reda ut saken.
Frågan gäller inte bara byxkärlek utan även om Lamotte, Aschberg mfl får för sig att göra tex terrorist, homo - eller nazireportage om dig. Om du blir kommande olycksfågel och syndabock som Dumpen och dylika väljer att attackera, hur hade du då bemött dessa? Hur hade du betett dig?
Vilket bemötande skulle du rekommendera dina barn, nära och kära att använda sig av mot nätmobbare och bajskastare likt Aschberg, Dumpen och Avmaskerat? Hur hugger vi av hundhuvudet så att säga?
Finns väl en poäng i att agera väldigt mediatränad i stunden.
"Ni kommer med påståenden och kameror i ansiktet på mig i hopp om att överraska mig och försöker få fram något form av erkännande av skuld. Jag kan inte och vill inte svara på era frågor just nu, men ni kan väl skicka frågorna till min epost knollabarn@hotmail.. oj jag menar VenturaCustom@hotmail.com så kan jag svara era frågor där istället" och sedan bara upprepa varianter av den meningen.
Detta ovan om dom får med ens ansikte på film, jag hade själv inte öppnat dörren för en lamotte-person om han eller hon fått för sig att jag gjort något, säg, oetiskt med min f-skattsedel.