• 6
  • 7
2010-05-02, 19:48
Medlem
jag är sk ''blatte'' snusar general white
Citera
2010-05-02, 22:21
Medlem
Jag har snusat då och då i brist på cigg, aldrig hört att det var skam. Flera av mina kompisar också speciellt när de är påväg att sluta röka har de snusat.

Sedan i mitt hemland, finns det massor av snus och folk som snusar, men snuset är brunt och inte svart.
Citera
2010-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amesti89
Har massor kompisar med utländsk bakgrund som snusar, så det är inte alls ovanligt.
Intressant är att jag har fått bilden att invandrarna är bussigare när det gäller att dela med sig än svenskar. Har aldrig fått ett nej tillbaka, förutom av några svenskar.

Håller med ! förlåt mig snusare, men jag är rökare. Även om jag har 2 eller min sista cigg kvar , om någon frågar ger jag personen den sista. När jag frågar, så är det nästan aldrig ett nej utan mer lögn "tyvärr jag har 2 kvar" sedan tar dem upp packetet och har halvt pack kvar när de tror att jag inte tittar. Samma sak har hänt med snus. När det kommer till att fråga invandrare så ger dom ut med samma goda anda som jag själv. Palla snåla med ngt som ändå kommer ta slut ganska snabbt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in