2022-12-06, 02:04
Medlem
Dimpens avatar
Detta verkar vara nytt, och enligt reklamen, seriöst och säkert med större vinstchans.
Någon med mera info?
Har ingen länk men spelet finns att ladda ner som app till mobilen och är under utveckling.
Utbetalningar sker tydligen direkt via Paypal
Citera
2022-12-06, 03:03
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Detta verkar vara nytt, och enligt reklamen, seriöst och säkert med större vinstchans.
Någon med mera info?
Har ingen länk men spelet finns att ladda ner som app till mobilen och är under utveckling.

Här har du lite information om varför det är en scam: https://www.youtube.com/watch?v=eyKU...hannel=Vinsane ("Crazy Drop App Review: Earn $2.23 PER PLINKO BALL? (Shocking Truth Revealed")

Sen tror jag att de allra flesta förstår att apputvecklare inte skänker pengar till sina användare bara så där.
Citera
2022-12-06, 04:09
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Här har du lite information om varför det är en scam: https://www.youtube.com/watch?v=eyKU...hannel=Vinsane ("Crazy Drop App Review: Earn $2.23 PER PLINKO BALL? (Shocking Truth Revealed")

Sen tror jag att de allra flesta förstår att apputvecklare inte skänker pengar till sina användare bara så där.
Jag förstår det sistnämnda också men det fanns väldigt lite info att finna så därav min nyfikenhet. Youtubeklippet förklarade dock det mesta. Tack för svaret
Senast redigerad av Dimpen 2022-12-06 kl. 04:18.
Citera
2024-07-11, 15:13
Medlem
Andrew Martins avatar
Från ingenstans är idag mina flöden på sociala medier helt översvämmade av annonser för något som heter Plinko. Jag spelar inte öht (inte ens gratis mobilspel).

Det är olika typer av konton men samtliga leder till spelsiter. Några spelar upp någon typ av relationsdrama och vissa annonser använder Zlatan och Bianca Ingrosso i uppenbara deepfakes där de talar sig varma om spelet.
Citera
2024-07-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Martin
Från ingenstans är idag mina flöden på sociala medier helt översvämmade av annonser för något som heter Plinko. Jag spelar inte öht (inte ens gratis mobilspel).

Det är olika typer av konton men samtliga leder till spelsiter. Några spelar upp någon typ av relationsdrama och vissa annonser använder Zlatan och Bianca Ingrosso i uppenbara deepfakes där de talar sig varma om spelet.
Jag får också upp samma skit i mina flöden på insta och fb.
Helt sjukt att dom ens tillåter den typen av annonsering som helt uppenbart är fake.
Citera
2025-04-14, 11:46
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Någon med mera info?

Vet att tråden är gammal men det är sådana som dig som tror på att det är seriöst dom vänder sig till för att lura av dig pengar. Helt ofattbart att det finns folk som tror på sådant här skit.
Vi andra som fattar håller oss borta från spel.
Citera
2025-04-14, 12:52
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Vet att tråden är gammal men det är sådana som dig som tror på att det är seriöst dom vänder sig till för att lura av dig pengar. Helt ofattbart att det finns folk som tror på sådant här skit.
Vi andra som fattar håller oss borta från spel.
Det var ju just av den anledningen som jag frågade. Då jag inte tror på det. Helt ofattbart att det finns folk som inte förstod det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in