2022-12-31, 21:47
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Du ska knulla så det smackar.
Citera
2022-12-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Du ska knulla så det smackar.
Jaha, det där härliga smacket. Men det uppstår ju oftast när kvinnan själv gör motjuck. Så är det inte orimligt att då begära att jag ska knulla hårt?
Citera
2022-12-31, 21:51
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godnattrunkaren
Förr när jag var sexuellt aktiv kunde kvinnor, när jag hade min kuk inuti dem, be om att jag skulle knulla dem hårt. Men jag har aldrig riktigt förstått vad det betyder. Är det att man ska knulla snabbare? Eller att man trycker på hårdare när man för in kuken i slidan? Eller ska man liksom hålla om dom om höfterna fastare? Eller liksom vad betyder det egentligen att knulla hårdare?
Du får ju fråga det är förmodligen individuellt, men kör en blandning av allt så blir det säkerligen hårt nog.

Snabbare, hårdare och ett fast grepp om höfterna. 👍
Citera
2022-12-31, 21:53
Medlem
Citat:
Förr när jag var sexuellt aktiv kunde kvinnor, när jag hade min kuk inuti dem, be om att jag skulle knulla dem hårt. Men jag har aldrig riktigt förstått vad det betyder. Är det att man ska knulla snabbare? Eller att man trycker på hårdare när man för in kuken i slidan? Eller ska man liksom hålla om dom om höfterna fastare? Eller liksom vad betyder det egentligen att knulla hårdare?

Du ska knulla henne så att hon (och du) känner att du verkligen sätter henne på plats.
Dock så kan det ju bli lite väl hårt för vissa som kommer att klaga och säga eller visa att det gör ont, vissa kan tom börja blöda. Andra tjejer kan vara omöjliga att göra detta med av olika orsaker som att de är stela och oatletiska, överviktiga och/eller är väldigt rymmliga där nere.
Citera
Medlem
Xpander-s avatar
När jag var 20 hade jag en 35+ granne som kom fram till mig på krogen och berättade för mig att hon gillar att bli tagen hårt..

Rätt uppenbart vad som menas..,. lol
Citera
Medlem
Du ska knulla så det skvätter och smackar.
Väggarna ska skaka och hyndan ska skrika högt!
Citera
2022-12-31, 22:28
Medlem
Jag har en rätt står kuk och senaste gången jag knullade så var det med en kvinna som hade en spiral och när hon sa att jag skulle knulla henne hårt tog jag i för kung och fosterland och stack mig på dom där strån från spiralen. Men hon verkade ändå inte tillfredsställd. Så jag förstår nog ändå inte vad som menad med att knulla någon hårt.
Citera
2022-12-31, 23:14
Medlem
Citat:
Jag har en rätt står kuk och senaste gången jag knullade så var det med en kvinna som hade en spiral och när hon sa att jag skulle knulla henne hårt tog jag i för kung och fosterland och stack mig på dom där strån från spiralen. Men hon verkade ändå inte tillfredsställd. Så jag förstår nog ändå inte vad som menad med att knulla någon hårt.

Hon kanske fick svårt att koncentrera sig då det gjorde ont på dig?
Citera
2022-12-31, 23:22
Medlem
Citat:

Tror även det beror på från tjej till tjej och hennes tidigare sexuella erfarenheter.
Använd fantasin 😅
Citera
2022-12-31, 23:42
Medlem
kl4sseKocks avatar
När omgivningen och grannar börjar klaga på oljud, då har man förmodligen gjort ett bra jobb.
Citera
2022-12-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
När omgivningen och grannar börjar klaga på oljud, då har man förmodligen gjort ett bra jobb.
Jaha men jag efterfrågar det rent knulltekniska genomförandet.
Citera
2023-01-01, 00:38
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Du ska knulla så det skvätter och smackar.
Väggarna ska skaka och hyndan ska skrika högt!
Exakt!
Som en polare en gång sa.
Knulla så att det stänker könssafter på väggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in