Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-01-12, 17:55
Medlem
Ola Schuberts avatar
Nu kommer en förbättrad minnesfunktion för ChatGPT-4, (Precis som jag förutsagt). Jag har inte fått tillgång till den ännu. Men ni som är plus-användare och har fått den kan ju skriva om det i denna tråd.
Citera
2024-01-14, 16:57
Medlem
Japhys avatar
Bing som inkorporerar GPT i sin sökmotor är ju fantastiskt rolig och intressant att använda sig av. Den är ju helt sjuk. En riktig foliehatt. Men som man frågar får man svar.

Jag är oerhört nöjd.
Citera
2024-02-02, 11:02
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Bing som inkorporerar GPT i sin sökmotor är ju fantastiskt rolig och intressant att använda sig av. Den är ju helt sjuk. En riktig foliehatt. Men som man frågar får man svar.

Jag är oerhört nöjd.

Kan du ge ett roligt och intressant exempel.
Citera
2024-02-02, 13:33
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Nu kommer en förbättrad minnesfunktion för ChatGPT-4, (Precis som jag förutsagt). Jag har inte fått tillgång till den ännu. Men ni som är plus-användare och har fått den kan ju skriva om det i denna tråd.
Jag har plus-abonnemang. Jag har inga hard facts på det, men det "känns" som att man kan göra längre trådar med frågor där GPT kommer ihåg kontexten.
Citera
2024-02-02, 13:47
Medlem
SchrodingersPizzas avatar
Vad som dykt upp nyligen är att man kan prata med vilken GPT man vill i samma tråd med @ och namnet på GPTn. Så kan tex be Dall-E att skapa en bild, sen en annan GPT att analysera den, och en tredje för att skapa en graf av analysen.

Krävs att man använt GPTn man vill komma åt med @ tidigare, men det är ett mindre problem.
Citera
2024-02-02, 20:29
Medlem
Rodrigos avatar
Tycker kvalitén har sjunkit markant på chatten, framförallt gpt-4, stundom helt värdelös och det tar mer tid att granska svaren än att tänka själv -i alla fall i programmeringssammanhang. Det var ett dåligt drag att slukas av microsofts affärsmodell och ständigt försöka pressa in allt detta lull och trendigt skit.
Citera
2024-02-09, 15:56
tycker det är fantastiskt, har chatgpt som addon i visual studio ^^
Citera
2024-02-15, 19:50
Medlem
Saltkungens avatar
https://twitter.com/OpenAI/status/1758192957386342435

Sora, video.
Citera
2024-02-15, 19:56
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
https://twitter.com/OpenAI/status/1758192957386342435

Sora, video.
Wow-faktor. Blir intressant att prova i verkligheten.
Citera
2024-02-22, 19:16
Medlem
Fittfittas avatar
Jag tog bort mitt plusabonnemang för ett tag sen då jag tröttnade men hur funkar det med den här Sora? Går det att använda med plus eller? Eller finns funktionen för allmänheten överhuvudtaget än? Hade velat testa ett par timmar tills man tröttnar på det med.
Citera
2024-02-22, 22:40
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jag tog bort mitt plusabonnemang för ett tag sen då jag tröttnade men hur funkar det med den här Sora? Går det att använda med plus eller? Eller finns funktionen för allmänheten överhuvudtaget än? Hade velat testa ett par timmar tills man tröttnar på det med.

Sora är inte tillgängligt för allmänheten ännu och det är inte känt var, hur eller om det kommer tillgänglig göras heller.
Gissningsvis kommer det bli en separat tjänst och inte något som integrerar med ChatGPT.
Citera
2024-02-22, 23:32
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Sora är inte tillgängligt för allmänheten ännu och det är inte känt var, hur eller om det kommer tillgänglig göras heller.
Gissningsvis kommer det bli en separat tjänst och inte något som integrerar med ChatGPT.
Ok fan vad lamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in