2026-08-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Undrar bara när "det STORA skvallret" ska läcka....

Haha shit, jag också… Var det inte närmare hösten det ABSOLUT skulle ”avslöjas” och komma upp till ytan/märkas? Minns knappt om det var några värdefulla ledtrådar vi fick att försöka pussla ihop eller om det var lika kryptisk info som vanligt, men nu är det fan dags
Citera
2026-08-03, 14:01
Medlem
Kan det vara något kopplat till Wahlgrens värld? Det ryktades ju om att Bianca la sig lite väl mycket i konflikten mellan Pernilla o Bauer i våras, kanske blir det något juicy avsnitt om det i höst?
Citera
2026-08-09, 17:48
Medlem
På tal om något helt annat, jag har missat helt vem personen var som Mirabell & Perlas klippare missade att beepa i deras podd? Vet att det var några veckor sedan men jag har glömt fråga här 🙈
Citera
2026-08-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
På tal om något helt annat, jag har missat helt vem personen var som Mirabell & Perlas klippare missade att beepa i deras podd? Vet att det var några veckor sedan men jag har glömt fråga här 🙈

A*ni* Don D*m*na
Citera
2026-08-16, 11:57
Medlem
Vem är den kända kvinnan i förhållande, som har haft en affär med en väldigt känd man som nu vill att han ska lämna sin fru och överväger en del åtgärder??
Citera
2026-08-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nr1stakvaller
Vem är den kända kvinnan i förhållande, som har haft en affär med en väldigt känd man som nu vill att han ska lämna sin fru och överväger en del åtgärder??

Undrar också! Ingen som vet?
Citera
2026-08-19, 23:54
Medlem
Måste få veta!!!
Citera
2026-08-30, 13:11
Medlem
Vem är dagfestaren som går på opiater?
Citera
2026-08-31, 19:35
Medlem
Vem är hen som ser ut att vara påverkad i vloggar?
Citera
2026-09-01, 16:15
Medlem
Osäker på vad det stora skvallret egentligen är, det känns så antiklimax nu när det gått så lång tid. Men min tes har alltid varit att det handlar om att B*njamin I*grosso och M*lly S*ndén har en relation, och att hennes baby daddy inte visste om det. Verkar dock som att hon och killen gjort slut nu. Nara la upp något om detta på sin Snapchat, men osäker på om det egentligen är "det stora skvallret".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in