2022-12-02, 23:17
Medlem
Vi vet ju att alla grabbar här på FB har lika lång som längden en vanlig cykelpump och omkrets som stammen på ett 50-årigt björkträd. Men det förekommer även i den riktiga världen. Inte för att jag hör det dagligen men visst har man hört hur någon försöker ragga och skryter om storleken på sitt organ.

Existerar detta ens bland tjejer på motsvarande vis om vagina?

Nu menar jag inte kontaktannonser för sex där det lika gärna på andra sidan internet kan sitta en moldavisk 55-årig drönare med stulen profilbild som fiskar efter lätta pengar. Jag menar på riktigt ute i verkliga livet.
Citera
2022-12-02, 23:19
Medlem
Narutoshippchops avatar
Jag tror tjejer pratar om bröst
Citera
2022-12-02, 23:21
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop

Inte som något man skryter om, däremot kan en del vara mer än villiga att påpkea att mina bröst är mindre än deras.
Citera
2022-12-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop

Där har du en poäng.
Citera
2022-12-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Inte som något man skryter om, däremot kan en del vara mer än villiga att påpkea att mina bröst är mindre än deras.

Utveckla gärna, om du vill.
Har aldrig suttit med tjuvlyssnat ett tjejsnack. Sitter tjejer snackar om varandras bröst?

Ingen baktanke med detta. Bara nyfiken av rent, eh... humanistiska, antropologi, egoistiska skäl.
Citera
2022-12-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut

Ja det händer att tjejer på bodycontact skryter om att de är tajta.
Citera
2022-12-02, 23:26
Medlem
Casual-Cultures avatar
Ja vita tjejer vill ju tex ha samma kropp som afrikanska kvinnor.
Citera
2022-12-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oandligslinga
Ja det händer att tjejer på bodycontact skryter om att de är tajta.

Det var ju detta jag bemödade mig med specifikt omnämna i trådstarten vara icke relevant angående min fråga.
Citera
2022-12-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ja vita tjejer vill ju tex ha samma kropp som afrikanska kvinnor.

Även här ber jag dig utveckla, om du har lust.
Citera
2022-12-02, 23:29
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Utveckla gärna, om du vill.
Har aldrig suttit med tjuvlyssnat ett tjejsnack. Sitter tjejer snackar om varandras bröst?

Ingen baktanke med detta. Bara nyfiken av rent, eh... humanistiska, antropologi, egoistiska skäl.

Såhär.

Tjej A har något agg emot tjej B.

Båda träffas på en fest.

Tjej B försöker vara trevlig för stämningens skull och försöker få med tjej A i konversationen.
Tjej A svarar lite halt, men lyckas även slänga in att tjej B's behå kanske är lite för stor storlek.
Citera
2022-12-02, 23:30
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Vi vet ju att alla grabbar här på FB har lika lång som längden en vanlig cykelpump och omkrets som stammen på ett 50-årigt björkträd. Men det förekommer även i den riktiga världen. Inte för att jag hör det dagligen men visst har man hört hur någon försöker ragga och skryter om storleken på sitt organ.

Nu menar jag inte kontaktannonser för sex där det lika gärna på andra sidan internet kan sitta en moldavisk 55-årig drönare med stulen profilbild som fiskar efter lätta pengar. Jag menar på riktigt ute i verkliga livet.
Ett ord: sillisar.
Citera
2022-12-02, 23:30
Medlem
Citat:
Det var ju detta jag bemödade mig med specifikt omnämna i trådstarten vara icke relevant angående min fråga.

Okej jag läste inte hela. Då säger jag storlek på pattarna. Den är en favorit när det är några drinkar i dem och man sitter och har lekar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in