2023-05-17, 21:57
Medlem
cokehyenas avatar
BAJENS PAPEGOJA HAR TYSTNAT!!!!!

Jansson - out.
Citera
2023-05-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Vet inte hur mycket är deras fel... inte så att dom äger arenorna och det är inte deras fel att arenorna används som multiarenor (konserter, Monster Jam) osv.

Inte dom som väljer gräset heller för den delen...
Nej planerna är inte deras fel, men de får ta och byta stadion. Grimsta, Uppsala vad som helst . Det här funkar inte längre, en jävla parodi. Ullevi i Göteborg är ett annat förslag.
Värnamo fick byta spelort de första omgångarna för att planen ansågs för dålig.
Citera
2023-05-17, 21:59
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag tror inte att Bajen ska räknas bort helt från topp 3 med tanke på det spelschema de haft, men det är inte en guldsäsong vi ser därifrån, för då tar man poäng även i de tuffa bortamatcherna. Jag hade varit betydligt mer orolig om jag var djurgårdare.
Trams.

Det blir storstädning i truppen i sommar. Viskas om Olunga. Sen ska Une Larsson tillbaka, om inget händer.

Vi har Europakval att ta itu med.
Citera
2023-05-17, 22:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Vilken anfallsduo (nuvarande eller historisk) skulle vara bättre än Berisha-Jeremejeff?

Två högst kompetenta anfallare på Allsvensk nivå.

Niklas Skoog - Sören Larsen, kanske?
För å dra ett klockrent exempel på rak arm så Obasi-Isak så kan vi lämna debatten där

Berisha är å var kvalite javisst men skulle han va så mycket bättre än typ Lasse Vibe och absolut inte bättre än den bäste anfallaren sen millennieskiftet i form av Rosenberg? Inte en chans.
Citera
2023-05-17, 22:27
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Elfsborg kommer sjunka som en sten inom kort.

Jag vet inte om man ska lyssna på någon som inför säsongen kallade Don Alberto för:
Citat:
"En striker i absolut toppklass i Allsvenskan"
...Och samtidigt sågade halva Allsvenskan inklusive Elfsborg för att vara lag som är nedanför AIK i näringskedjan.
Senast redigerad av OvissFramtid 2023-05-17 kl. 22:29.
Citera
2023-05-17, 22:30
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Vilken anfallsduo (nuvarande eller historisk) skulle vara bättre än Berisha-Jeremejeff?

Två högst kompetenta anfallare på Allsvensk nivå.

Niklas Skoog - Sören Larsen, kanske?

faraj - guidetto
Citera
2023-05-17, 22:58
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Katastrofal tippning får jag säga och något mer önsketänkande än vad som är klokt men det är ju inte i närheten av ditt påstående?

De första tre menar jag är fullt rimliga att gissa på förhand. Edvardsen i hård konkurrens med IKT och ev. M Berg om vinnaren skulle vunnit på relativt få mål totalt jämförelsevis. En av dem har hittills överpresterat resultatmässigt och de andra två har totalsugit. E Durmaz har jag ingen koll på och Faraj hade jag inte tippat som årets överraskning pga högt ställda förväntningar på honom. Tyckte han var en klockren värvning för er.

Apropå bästa sportchef i Sverige just nu (jämte alla tider) hade det ju varit trevligt om någon lyft Martin Ericsson i BKH. Synd att mikropenisar fått denna någon som annars skulle gjort det att tappa intresset att delge sina tankar.
Citera
2023-05-17, 23:24
Medlem
Pallestroms avatar
Undrar hur mycket Oliver Berg grämer sig att han landade i Djurgården…
Citera
2023-05-17, 23:33
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom

Lika oförståendes som jag var till att vi värvade honom (när vi spelade rak 4-3-3) är jag hoppfull om att han blir årets utropstecken på ”höstallsvenskan” eller vad Bajen nu skulle kalla den. Som tia i DIF är det bara en fråga om när han exploderar.
Citera
2023-05-18, 00:18
Medlem
Röva har haft rätt bra sportchefer, först Sonny som gjorde mycket bra för föreningen och fick vara med och fira 2 cuptitlar(16 och 19) och nu har ju även Martin Ericsson visat sig ha rätt bra koll... kanske blir 4e titeln på ungefär lika många år som JJ varit i Hammarby, och då tänker jag främst på cupen, MFF vinner nog AS.

JJ har främst varit bra för Hammarbys ekonomi, men han har haft svårt att bygga vinnande lag.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2023-05-18 kl. 00:21.
Citera
2023-05-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Iduno utan Ondrejka är det väldigt långt ifrån samma lag. Både flest mål och assist hos dom, imponerande 11 poäng totalt, och ser ingen bakom honom som skulle kunna steppa upp och ta hans plats.

Det kunde man säga om dom när dom sålde Karlsson också, och han var betydligt bättre än Ondrejka, antingen plockar dom in någon ersättare eller så kanske dom kör med det dom har... Bernhardsson, Okkels och Quasem typ, men allt kan hända såklart.
Citera
2023-05-18, 02:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Det är ju lite upp till honom att leverera också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in