2023-04-14, 22:59
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Tänk ändå om Pontus Jansson kommer hem i fortsatt samma form som han varit i det senaste året. Malmöiter har drömt, bönat & bett. Bara för att "Ponne" kommer hem och har Guidetti fitness.

Det vore jävligt roligt

i en avundsjuks supporters låtsas värld så tänker man så men släpper man all form av blå ögdhet och tänker logiskt så ser man skillnaden kommer du med bajs fetisch förstå var jag vill komma eller behöver jag ordbajsa ner facit utan du behöver bläddra till sista sidan på ditt utedass ?
Citera
2023-04-14, 23:01
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
i en avundsjuks supporters låtsas värld så tänker man så men släpper man all form av blå ögdhet och tänker logiskt så ser man skillnaden kommer du med bajs fetisch förstå var jag vill komma eller behöver jag ordbajsa ner facit utan du behöver bläddra till sista sidan på ditt utedass ?

Du måste verkligen sluta knarka. Ja, att supa sig redlös är att knarka i just ditt fall med.
Citera
2023-04-14, 23:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Tänk ändå om Pontus Jansson kommer hem i fortsatt samma form som han varit i det senaste året. Malmöiter har drömt, bönat & bett. Bara för att "Ponne" kommer hem och har Guidetti fitness.

Det vore jävligt roligt
Skillnaden är väl att Jansson lever, äter och andas MFF, medens Guidetti lever, äter och andas kebab. Det finns noll och ingen risk att Jansson inte skulle ge allt och lite till för Malmö FF. Det här är hans stad och hans klubb och han skulle _aldrig_ svika vårt förtroende på samma sätt som fettot i gnaget gör.
Citera
2023-04-15, 00:21
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Jag tänkte försöka återskapa magin när blåvitt alltid la mål om jag gick och bajsade under match. Så tänkte käka extra spicy tika masala tillsammans med 1L rödvin ett par timmar innan avspark, på tom mage.

Jag har samma magiska kraft som du fast i motsatt riktning. Mitt mest magiska toabesök fick MFF att vända borta mot Rangers med en man mindre. Jag gick på dass som en förlorare och kom ut som en kung. Det var min mage och Colak som fixade det.

Jag har IBS så jag kan drämma till Göteborg rejält på måndag om det vill sig.
Citera
2023-04-15, 00:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Skillnaden är väl att Jansson lever, äter och andas MFF, medens Guidetti lever, äter och andas kebab.

Citera
2023-04-15, 07:27
Medlem
mishimas avatar
Säg inte för mycket nu, finns faktiskt ett grymt kebabställe i Arlöv.
Citera
2023-04-15, 08:35
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Jag har samma magiska kraft som du fast i motsatt riktning. Mitt mest magiska toabesök fick MFF att vända borta mot Rangers med en man mindre. Jag gick på dass som en förlorare och kom ut som en kung. Det var min mage och Colak som fixade det.

Jag har IBS så jag kan drämma till Göteborg rejält på måndag om det vill sig.

Hur fan skall jag kunna tävla mot IBS?
Citera
2023-04-15, 08:37
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Skillnaden är väl att Jansson lever, äter och andas MFF, medens Guidetti lever, äter och andas kebab. Det finns noll och ingen risk att Jansson inte skulle ge allt och lite till för Malmö FF. Det här är hans stad och hans klubb och han skulle _aldrig_ svika vårt förtroende på samma sätt som fettot i gnaget gör.

Fyfan va bra

Ja Jansson kommer att kriga för att bli frisk och få spela på ett sätt som Rissnekebaben aldrig skulle få för sig att göra
Citera
2023-04-15, 08:56
Medlem
Londons avatar
Citat:
Fyfan va bra

Ja Jansson kommer att kriga för att bli frisk och få spela på ett sätt som Rissnekebaben aldrig skulle få för sig att göra

Nu får ni sluta klaga på fläsknoisettie, gör mig lite illa till mods. Han kommer äta och göra horhus i superettan. Vänta bara.
Citera
2023-04-15, 09:23
Avslutad
Man måste lida med BP ändå. Inte nog med att dom förmodligen är ett av dom sämsta allsvenska lagen på länge, vilket jäkla spelschema dom fick starta säsongen med.

DIF borta
MFF hemma
Och idag Elfsborg borta.

Jag tror det kommer bli årets ännu så länge största slakt. 6-0 låter som ett troligt resultat.
Citera
2023-04-15, 09:25
Medlem
Londons avatar
Citat:
En personlig favorit från verkliga livet är när det började en ny kille in min storebrors klass på Gymnasiet.

Brorsan & hans polare satt och spekulerade i vad den nya killen hette. Nån sa att han såg ut som en Karl, nån annan sa att han såg ut som en Kristoffer.

Visade sig att killen hette Viktor. Men kallades Karl-Kristoffer resten av sin skoltid.

Så jävla bra

Hahaha!
Citera
2023-04-15, 09:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Man måste lida med BP ändå. Inte nog med att dom förmodligen är ett av dom sämsta allsvenska lagen på länge, vilket jäkla spelschema dom fick starta säsongen med.

DIF borta
MFF hemma
Och idag Elfsborg borta.

Jag tror det kommer bli årets ännu så länge största slakt. 6-0 låter som ett troligt resultat.

Så dåliga är dom ju inte? Eller har iaf inte sett så dåliga ut ännu. Örebro när de åkte ur är nog det sämsta jag sett på senare år och BP är grymt mycket bättre än dom spelmässigt iaf.

GIF förra året var ju bra mycket värre än vad vi sett från BP hittills med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in