2022-11-28, 22:22
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
https://soundcloud.com/joel-persson-743889701/momo-demo/s-jdUXcsw1vxt?si=a1d16bfd42a84eb8ad5108484dfe3116&ut m_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=so cial_sharing

Tjena, ej mixad, ej mastrad. Vad tycker ni?
Sen så hör jag också nu efteråt att basen faktiskt går lite off vid flera tillfällen. Detta då jag dragit lite för mycket i ''random'' nobben. (den har ett namn mins ej vad).

Förutom mix och mastering, vad tycker ni?
Senast redigerad av laddstrumpa1337 2022-11-28 kl. 22:25.
Citera
2022-11-28, 23:01
Medlem
Knastratts avatar
👍🏻

Behöver lite mer övergångar dvs. ljud som leder över från ett parti till ett annat ex. vis stabbar, arpeggion eller risers. Och höj för bövelen risern i början 12 dB eller nåt. Sen fattas bara sång eller solostämmor. Och en radioröst på sticket, typ. Gärna med stuttereffekt här och där.

K.U.T.G.W.
Citera
2022-11-28, 23:34
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastratt
👍🏻

Behöver lite mer övergångar dvs. ljud som leder över från ett parti till ett annat ex. vis stabbar, arpeggion eller risers. Och höj för bövelen risern i början 12 dB eller nåt. Sen fattas bara sång eller solostämmor. Och en radioröst på sticket, typ. Gärna med stuttereffekt här och där.

K.U.T.G.W.

Precis, medveten vad kommer till transitions osv, lite av ett första utkast fortfarande. Men radioröst, tycker du verkligen det? Kanske det.
Citera
2022-11-28, 23:52
Medlem
Knastratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337
Precis, medveten vad kommer till transitions osv, lite av ett första utkast fortfarande. Men radioröst, tycker du verkligen det? Kanske det.

Det var bara min inre producent. Det är inte alltid jag lyssnar på honom heller. 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in