2022-11-27, 23:39
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Det är inte bara att skaffa tjejkompisar, hur gör jag det i min ålder? Sedan dom få jag faktiskt träffar så är ju nästan alla upptagna.


Tior från östeuropa gick väl på 90-talet? Idag har dom Instagram och raggar upp rika män från väst.

Nejdå. Rumänien har en bra återväxt liksom Ungern. No problem. 10 p är väl relativt nu är du ju inte en modell själv direkt så kraven kanske ska verklighetsförankras: En tia för dig är nog inte samma som för Charlie Westerberg exempelvis. Ryck upp dig kumpel - polen är nära oxå - i dessa tider kan du säkert inhysa ngn ukrainska oxå om viljan finns att göra en insats, dela nytta & nöje. Här ska knullas! Lycka till!
Citera
2022-11-28, 00:12
  #26
Medlem
DrWangs avatar
Hej! Det låter jobbigt. Det är inte försent för dig någonstans och att du klär dig snyggt och har normal kroppsbyggnad är bara positiva saker. Det är sant att du har en del saker mot dig just med längden och bristande erfarenhet när det kommer till kvinnor men det är också saker som du kan jobba på, kanske inte längden men definitivt hur du ska föra dig runt kvinnor.

Jobba på ditt självförtroende och övertänk inte allt som det här med längden på din kuk, du ska trots allt få kvinnan i säng först innan du börjar använda den och det är ju just där som skon klämmer för dig.

Börja träna, inte just för utseendets skull utan för din mentala hälsa. Börja ansträng dig, gå på speed dates och allt vad det heter. Detta ska du göra för att lära dig konversera samt ta att bli nobbad för det måste man kunna ta. Tänk också på att när du har kontakt med kvinnor (nätet, ute i livet) att går det inte i den riktningen du vill så skit i det, bli inte deras vän utan släpp det och gå vidare till nästa. Du får försöka se ditt slutgiltiga mål, inte att du ska bli killen som alla vill krama men ingen knulla.

Detta ordnar sig vet du. Ibland kan det vara lättare att se sig själv i tredje person, "hur skulle jag kunna hjälpa han att nå sina mål?"

Det finns väldigt många chads som är korta som fan, glöm inte det. Uppdatera oss gärna här i tråden om dina framsteg!
__________________
Senast redigerad av DrWang 2022-11-28 kl. 00:13. Anledning: typo
Citera
2022-11-28, 01:22
  #27
Medlem
Lill-Anns avatar
Ts. Nej, du har verkligen inte gjort allt.
Citera
2022-11-28, 01:36
  #28
Medlem
Fialisans avatar
Du får la nöja dig med att ta hand om en kvinna och nån annan mans barn helt enkelt.

Ladda upp en bild på ditt ansikte och din kuk så kan vi kvinnor hjälpa dig lite bättre.
Citera
2022-11-28, 01:49
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?


Förstår dilemmat. Du skulle kanske vara hjälpt av terapi eller något för du tycks ha låsningar som gör att du omedvetet ger upp försök till närmande av någon du finner intressant. Det sitter i ditt huvud, men är nog så jobbigt. Du är värd en bra tjej som gillar dig

Jag har varit dökär två ggr i killar med små penisar..man skiter fullständigt i det då väl kemin finns där.
Det finns också många tjejer som har en massa komplex som de inte pratar om, där du fattar noll. Tjejer ska ju se ut som Instagramfilter idag, men tror du alla är så nöjda med sitt utseende när sminket faller av? Många tjejer tycker de har för små bröst, platta rumpor, tunt hår, för mkt hår, för stor näsa , är för långa, har konstiga blygdläppar etc etc etc. Många kvinnor opererar sig och riskerar livet för Brazilian buttlifts, lägger mängder av pengar på krämer, botox och skönhetsbehandlingar.

Jag minns när jag var yngre att jag inte vågade visa mig för mitt kärleksobjekt utan smink (blev svårt för min hud att alltid lägga mig med foundation haha, utvecklade seriös akne tillslut) men nu skiter jag i det och känner mig fräschare än någonsin.
Alla tjejer gillar inte heller framfusiga självsäkra killar. Verkligen inte.

Se dig om, hur många snubbar är perfekta som har en flickvän?
Hejar på dig. Mitt hjärta ömmar alltid för män som inte är de här tuffa typerna, utan mer eftertänksamma..
Kram!
__________________
Senast redigerad av Ericcca 2022-11-28 kl. 01:51.
Citera
2022-11-28, 01:53
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?

Ja, inte genom att älta vidare i nya Flashbacktrådar iallafall.

Gå ut och gör något åt din situation. Du ska få ett konkret tips när det känns som att du ältat klart den här offermentaliteten.
Citera
2022-11-28, 07:00
  #31
Medlem
Hobbybondes avatar

Relationer och samlevnad -> Relationsakuten
/Mod
Citera
2022-11-28, 07:04
  #32
Medlem
utan.att.stannas avatar
Hur stor är snoppen? Det finns en Urolog på karolinska som har tagit fram en behandling som förlänger den.
Citera
2022-11-28, 07:54
  #33
Avslutad
Det är inget fel på dig. Du är en helt normal människa. Men du fokuserar på att hitta fel på dig själv. Det finns någon för alla, för dig med!!

Var hon finns vet tyvärr ingen, men att hon finns vet vi alla.
Citera
2022-11-28, 08:03
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?


Introverta killar får ingen fitta. Cold cold hard truth..
Jobba med din energi, för det är den som kommer göra att du får ligga.
Citera
2022-11-28, 09:10
  #35
Medlem
Merwinnas avatar
Hmmm... Först bara ett par ord om det där, att du går upp och dansar först etc.. Om man inte har riktigt rätt personlighet och utseende för det, så kan sådant slå fel - det kan verka fånigt, patetiskt och dumt i stället. Nu vet jag förstås inte om det gör det, när du gör det, men jag har lite erfarenhet av killar som har svårt med det sociala samspelet, och som plötsligt går upp och drar uppmärksamheten till sig med något sådant. Vid de tillfällen jag tänker på nu, har det inte blivit bra.

Sedan tror jag att du har störst chanser, om du börjar med att bli vän med kvinnor, och sedan försöker få något att hända. För sådant händer i min erfarenhet: man skulle inte välja att ta kontakt med en främmande man, om man såg hans foto och fick läsa vissa upplysningar om honom rakt-av (t.ex. att han är kort), man skulle bara bläddra förbi. Men om man umgås med en man med samma kriterier som en vän, utan att ha en tanke på något annat än vänskap - så kan man plötsligt till sin förvåning finna att man blivit förälskad i honom... Sök dig till områden där du kan träffa tjejer som människor, under en längre tid. Någon volontärverksamhet kanske, där är majoriteten tjejer. Eller kurser på studieförbund - samma där, majoriteten är kvinnor på de flesta kurserna. Språkcaféer, kyrkornas kursverksamhet, allt som har att göra med folkdans och folkmusik... samma där: mest kvinnor.

Slutligen finns det förstås resonemangspartier också - och sådana kan fungera förvånansvärt bra. Men att hämta hit en fattig kvinna från ett fattigt land - som är standardrådet på Flashback - tror jag inte på. Sådana kvinnor är pengafixerade och samvetslösa, och de kommer inte att nöja sig förrän du har investerat allt du äger och har i kvinnans svågers icke-existerande företag i hemlandet, eller någon annan scam. Samt att du alltid måste gå och tänka på, att hon bara tagit dig för pengarna. De brukar också vara lågutbildade - men sluga...

Jag tror mer på någon svenska eller europeiska (i Sydeuropa och Storbritannien är kvinnorna kortare än i Sverige, vilket kan vara en positiv faktor i ditt fall) i din egen ålder eller lite äldre, som längtar efter familj (om du också gör det förstås), men också har det svårt med det motsatta könet. Det finns många sådana intellektuella och allvarliga kvinnor, som kan bli lojala fruar och goda mödrar - men som du i din tur kanske inte lägger märke till, för att du är upptagen med att kolla in de uppiffade och ytliga tjejerna på avstånd.
Citera
2022-11-28, 09:51
  #36
Medlem
snooper123s avatar
Det är verkligen inget fel på dig. Men om du vill ha bättre chans att hitta en bra kvinna så åk till asien. Svenska kvinnor är kommunistfeminister. Skit i dom. Man spyr.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in