2022-11-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Det hr r en sn dr kvll dr Ortio inte kan rdda ngonting. Allt tycks bara swisha frbi honom.

HV bara str och blnger och lter Skellefte spela som de sjlva behagar. Glider lite hr och dr, stter lite puckar mot ml, ngra hamnar bakom kassen, men s fort den hamnar p ml s tycks Ortio ligga steget efter varenda gng.

I vanlig ordning s lter Tommy S mlvakten st kvar. Jag hoppas det var enbart fr att det var s kort tid kvar, och att det blir mlvaktsbyte i period 2.

Pinsamt svag period.

Ni vann mot 2 bottenlag sist (malm och Oskarshamn) fick lite hybris nu mter ni toppelag d gr allt kpprtt t helvete Ska dock inte gldjas d Rgle r skit kassa dom ocks.

Vi synes i negativkval, lt bsta lag vinna
2022-11-24, 19:39
Medlem
MitchRapps avatar
Trodde att lillebror-71 var trtta p att ligga sist, i omgng efter omgng, tydligen inte. De trivs och frodas och fredrar att ligga kvar dr efter ikvll.
Vxj Lakers r spelmssigt verlgsna men Oskarshamn har ngra farliga spelare i powerplay, jmnt mlmssigt.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-11-24 kl. 19:45.
2022-11-24, 19:41
Medlem
hur vart Niklas Hjalmarsson frsta period btw?
2022-11-24, 19:43
Medlem
qups avatar
Men snlla nn HV..
2022-11-24, 19:47
Medlem
qups avatar
Fr Rgle stryk av ltsaslejonen ikvll s vet vi vartt det br. Raka vgen ner i Allsvenskan.
Medlem
J.R.s avatar
Lule har 1-0 efter frsta perioden hemma mot timr. Fast bortalaget inte borta, leder skottstatistiken med 10-3.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Fr Rgle stryk av ltsaslejonen ikvll s vet vi vartt det br. Raka vgen ner i Allsvenskan.

Blir bandyklubben mot Hv i trsket om ngra mnader, sanna mina ord
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ni vann mot 2 bottenlag sist (malm och Oskarshamn) fick lite hybris nu mter ni toppelag d gr allt kpprtt t helvete Ska dock inte gldjas d Rgle r skit kassa dom ocks.

Vi synes i negativkval, lt bsta lag vinna
Nej, men dremot s har de skert knt av ett sknt momentum som de frskt bygga vidare p. Men hybris tycker jag r fel ord att anvnda. Hybris betyder ju att man tror att man r strre n vad man egentligen r, och det tycker jag inte ngon har gett sken av.
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
hur vart Niklas Hjalmarsson frsta period btw?
Ja, jag vet inte, varken bra eller dlig. Hans frsta period p 573 dagar (eller vad det nu var), s man kanske inte ska frvnta sig alltfr mycket. Hoppas han vxer sig in i spelet snabbt. HV har dock en tendens till att vrva stora namn som presterar vldigt lite.
2022-11-24, 19:48
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Mste vara jvligt svrt fr Bryns att hlla fokus i denna match. Krlek till Brje!

Otroligt kassa domare i Lekland

Vad svrt med fokus? De flesta av spelarna vet vl knappt vem Brje var.
2022-11-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Nej, men dremot s har de skert knt av ett sknt momentum som de frskt bygga vidare p. Men hybris tycker jag r fel ord att anvnda. Hybris betyder ju att man tror att man r strre n vad man egentligen r, och det tycker jag inte ngon har gett sken av.

Ja, jag vet inte, varken bra eller dlig. Hans frsta period p 573 dagar (eller vad det nu var), s man kanske inte ska frvnta sig alltfr mycket. Hoppas han vxer sig in i spelet snabbt. HV har dock en tendens till att vrva stora namn som presterar vldigt lite.

Ja han kommer nog i den snart! Efter jul nn gng kanske d jvlar r herren vrm i klderna!

Rgle ligger bara under med ett ml en s lnge! s chans fr pong r lika stor som att ka p dunder stryk r fortfarande dr
2022-11-24, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Vad svrt med fokus? De flesta av spelarna vet vl knappt vem Brje var.
Classy inlgg. Finns inte en enda jvla elitspelare i hockey som inte vet vem Brje r och var.
2022-11-24, 19:56
Medlem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KVITTERAT!!

1-1 KUNG BEGAN!!

Snyggt framspelat av Sheen!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in