2006-07-15, 23:47
Medlem
Hej, undrar vilket som är det bästa sättet att gå tillväga om man vill få tag i biljetter till barcas matcher utan att köpa ett helt paket med flygresor osv.

undrar även ifall matcherna har lottats än.
2006-07-17, 12:52
Medlem
Var nere o såg sista hemmamatchen mot Espanol. Vi tog det säkra före det osäkra och bokade via Sports Management i Göteborg, Skandinaviens enda återförsäljare av biljetter till Barcelonas matcher. Tokdyra, åtminstone om man bara vill ha biljett, vi hade redan ordnat flyg och hotell!

Uppmärksammade att även om där var nästintill fullsatt så var det inga problem att köpa på arenan innan match.

Ryktas att man som medlem (kostar 40Euro/år) får biljett till en valfri match så många säljer sin "andel" utanför arenan för betydligt mer än den summan.
2006-07-17, 13:00
Medlem
Zog Ruless avatar
Flyttade den här tråden till fotboll.//mod.

När jag var nere och kollade på Barca mot Deportivo köpte vi biljetter på plats men inte samma dag. Det var verkligen inte fullt (vi satt på hyfsade platser) men det var ändå lite trixigt med biljetter. Som vi förstod det kunde man bara köpa biljetter vid stadion (vilket vi även gjord) men glöm inte bort att kolla upp vilka tider biljettluckan är öppen. Den enda matchen som man kan glömma att hitta biljetter till är nog Barca-Real, annars ska det inte vara några problem.

Lite ot: Blev mycket förvånad över hur trist stämningen var på Camp Nou, man kan lätt prata med någon som sitter fem meter ifrån dig. Det är en helt annan kultur än vad man tror att det är.
2006-07-17, 16:16
Medlem
joperzas avatar
Kirrade plåtar via http://www.cml.nu/penyasuecia/biljetter.php . Fick biljetterna till ett helt okey pris och kanonplatser.
2006-07-17, 19:17
Medlem
När jag var i Barcelona köpte vi biljetter i anslutning till arenan en timma innan match och fick riktigt fina platser. Visserligen var det Malaga som stod för motståndet och Camp Nou var inte mer än fulsatt. Det är nog bara om du skall se cl-matcher eller toppmatcher i ligan du behöver hänga på låset och köpa biljetter i förväg.
2006-07-18, 03:45
Medlem
Var där i vintras o glodde på Barca-Celta, kostade 15 euro eller något sådant i biljettluckorna 30min före match
2006-07-18, 23:28
Medlem
Citat:
Lite ot: Blev mycket förvånad över hur trist stämningen var på Camp Nou, man kan lätt prata med någon som sitter fem meter ifrån dig. Det är en helt annan kultur än vad man tror att det är

Det beror kanske lite på vilken match man går på isåfall. När jag var där var det inte så!
2009-10-06, 17:37
Medlem
Haddoques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili
Var där i vintras o glodde på Barca-Celta, kostade 15 euro eller något sådant i biljettluckorna 30min före match

Är det fortfarande möjligt att köpa biljetter på plats, lr är de köpa dyra förköpsbiljetter som gäller?
2009-10-06, 17:44
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque
Är det fortfarande möjligt att köpa biljetter på plats, lr är de köpa dyra förköpsbiljetter som gäller?

Varför inte köpa online? Går att skriva ut hemma.
2009-10-06, 17:48
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcelona
Det beror kanske lite på vilken match man går på isåfall. När jag var där var det inte så!
När jag var där var det ingen sång utan ständigt tutande, kändes som att 60% av åskådarna har tutor.
Ni hör själva på Barcas matcher på TV. Ingen sång.
2009-10-06, 18:50
Medlem
Haddoques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Varför inte köpa online? Går att skriva ut hemma.

På barcas hemsida lr?
2009-10-06, 18:53
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque
På barcas hemsida lr?

Ja.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera