2022-11-18, 13:33
Medlem
Är det någon som har testat dessa Piller?
Ska förebygga Baksmälla fast jag är skeptisk
https://libido.se/products/myrkl-x30
Citera
2022-11-18, 13:42
Medlem
Grin-Days avatar
Börjar man jaga bakismedicin så har man förmodligen alkoholproblematik och bör istället avstå från att supa så förbannat.
Citera
2022-11-18, 13:51
Medlem
Fortsätt vara skeptisk om det fanns något revolutionerande vad gäller att stoppa bakfylla så hade du redan vetat om det.
Citera
2022-11-18, 13:55
Medlem
Grin-Days avatar
Självklart finns det "tester" och diskussioner om pillret på Youtube för den som är intresserad.
https://www.youtube.com/results?search_query=Myrkl
Citera
2022-11-18, 14:34
Medlem
StonedMonkeys avatar
Tror inte det hjälper. Men har inte testat. Går nog lika bra att ta b-vitaminer och vätskeersättning
Citera
2022-11-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Börjar man jaga bakismedicin så har man förmodligen alkoholproblematik och bör istället avstå från att supa så förbannat.
Har varigt Nykter Alkoholist i 7 år såg bara annonsen här på fb och blev nyfiken
Citera
2022-11-18, 15:15
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Har varigt Nykter Alkoholist i 7 år såg bara annonsen här på fb och blev nyfiken

Då fick jag rätt
Grattis, nykter i 7 år det är inte dåligt!
Citera
2022-11-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Fortsätt vara skeptisk om det fanns något revolutionerande vad gäller att stoppa bakfylla så hade du redan vetat om det.

Det finns dock ett mystiskt läkemedel och har funnits länge. Dock är det mycket hush hush runt det. Nästan omöjligt att få reda på vad det egentligen är, akuten vägrade berätta vad det var för typ 15 år sedan

Det är en vit vätska man dricker på akuten så är bakfyllan helt borta.
Citera
2022-11-18, 16:27
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Det finns dock ett mystiskt läkemedel och har funnits länge. Dock är det mycket hush hush runt det. Nästan omöjligt att få reda på vad det egentligen är, akuten vägrade berätta vad det var för typ 15 år sedan

Det finns en annan metod som varit tillgänglig i många många år som inte är hemlig.
En folköl 3.5 och en Pizza alternativt Kebabtallrik.
Citera
2022-11-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga

Den fick inte jag ta del av om den nu ens finns. När jag skadade mig efter åkt skateboard på fyllan då satte de dropp under natten så jag skulle må bättre dagen efter men nej det var en jävlig bakfylla.

Om det nu fanns något som var så fantastiskt som tog bort bakfyllan helt hade vi såklart vetat om det. Finns inte en chans att läkemedelsföretag inte hade försökt göra pengar på detta. Skulle kunna vara om det är något narkotikaklassat läkemedel som aldrig skulle motiveras att ta för att slippa bakfylla. Det låter som en skröna mer.
Senast redigerad av NickLidstrom 2022-11-18 kl. 16:35.
Citera
2022-11-18, 16:56
Medlem
BushwickBills avatar
Jag hade helt glömt bort detta men för 20+ år sedan så bevittnade jag en kristen brud med noll tolerans för alkohol nyktra till på några timmar efter ett ambulansbesök. Hon var helt väck när ambulansen plockade upp henne och när hon kom tillabak ca 3h senare var hon typ nykter. Som jag minns det fick hon något intravenöst typ salt- och/eller sockerlösning. Allt detta utspelades i USA. Vore inte så dumt att dra en spruta av vad hon nu fick precis innan läggdags. Hennes balfylla var obefintlig också men det kanske mer berodde på att hon var ung och att detta var hennes första fylla.
Citera
2022-11-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Den fick inte jag ta del av om den nu ens finns. När jag skadade mig efter åkt skateboard på fyllan då satte de dropp under natten så jag skulle må bättre dagen efter men nej det var en jävlig bakfylla.

Om det nu fanns något som var så fantastiskt som tog bort bakfyllan helt hade vi såklart vetat om det. Finns inte en chans att läkemedelsföretag inte hade försökt göra pengar på detta. Skulle kunna vara om det är något narkotikaklassat läkemedel som aldrig skulle motiveras att ta för att slippa bakfylla. Det låter som en skröna mer.

ojaa det finns kan jag säga med säkerhet

Ja mycket möjligt att det är något sådant, kan vara därför de aldrig berättade för mig vad det var de gav mig.

Sen tvivlar jag att de ger ut det bara för att folk ska slippa bakfylla. jag som aldrig druckit innan den den dagen som ung och aldrig efter det. Det kanske blev en annan bedömning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in