Citat:
Ursprungligen postat av
Siaso
Jag har inte hört/sett den där videon, men alltså. Nog fan bör man väl kolla av om den andra är intresserad av att få ett helt annat nytt hål penetrerat innan man bara trycker in där!?
Särskilt som det är en hål där inget naturligt glid finns och skada /obehag lätt uppstår vid ovarsam behandling och något många öht inte ägnar sig åt. Även om vissa inbitna porrkonsumenter kanske tror det är högst normalt vid varje sexakt, va var jag…
Som redan påpekats var det alltså först andra "anala äventyr" som hade ägt rum, utan protest, varpå det blev ett uttryckligt nej först när ett finger ersattes med något annat.
Om du själv har haft sex med någon, har du och den personen då uttryckligen gett samtycke till varje moment innan det momentet har inletts? Jag vet inte riktigt hur andras sexliv ser ut nu för tiden, men jag har aldrig hört talas om någon som under en sexakt verbalt upplyser sin partner om exakt varje moment och sedan väntar på ett svar innan den skrider till handling.
Enligt mina egna erfarenheter brukar det snarare vara så att när människor väl inlett en sexakt med varandra går det mesta "på känsla" och om den andra parten har synpunkter på något säger den helt enkelt ifrån, men det räcker alltså längre utan samtyckte måste inhämtas löpande om sexakten inte ska vara helt och hållet monoton.
Citat:
Ursprungligen postat av
bassen93
Om en tjej börjar utföra oralsex på mig varpå jag säger ”nej det där vill inte jag” och anmäler henne. Kommer hon då dömas för oaktsam våldtäkt? För det är uppenbarligen så lagen fungerar idag
Det räcker med att hon inte fått ditt samtycke innan hon börjar utföra oralsex på dig för att du ska kunna anmäla henne. Huruvida du sedan skulle få rätt i en domstol är kanske en annan femma.