2025-08-07, 08:57
Medlem
Jag höll sälert på att dö när jag hade tillgång till stor mängd imovane.

Once you pop you can't stop.

Ångesten efteråt var verkligen hemsk och då har jag haft i extrema ångestnivåer tidigare enligt psykiatrisk utlåtande.

Tog en absurd och bisarr mängd. Kalkylerat i mående över lång sikt var det en superdålig sak att göra.

Vet iaf att jag skulle förstöra mitt liv ordentligt om jag skaffade lager av imovane eller xanax. Åh herregud vad illa det skulle gå. Ångest på riktigt!
Citera
2025-08-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpastor118
Näsade 260 mg Ritalin i natt, tyckte inte alls det blev så nice. Köpte 12 folköl för att försöka ”kommaner lite typ. Klockan var väl vid 00:00 så drog jag fram imovane 5mg och drog i mig två. Ganska omgående så lugnade sig ritalinen och den satans paranoide jag blir av den. Men sen 03 tills nu har jag fyllt på med säkert 35st imovane nu, 175mg det är väl fan hiskeliga mängder? Suttit i soffan hela tiden och har inte märkt ifall jag sovit något.

Men kombinationens av Ritalin, alkohol och imovane var fan riktigt nice. Känner mig lite små vinglig, lite glömsk men på bra humör att typ gå ut och gymma eller vänta till kl 11.

Typ andra gången jag tar imovane, känns som det är fler folk här men bara lilla jag ju.

Du har då en konstig blandning på ditt missbrukar hade aldrig använt på det viset
Citera
2025-08-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ja, det funkar bra.

5-6 timmars ångestdämpning får du.

Håller med gör aå inbland med
Citera
2025-08-07, 13:34
Medlem
Andromedatravellers avatar
Kort halveringstid och ger ingen ökad lugnande effekt över typ 20mg enligt mina erfarenheter.

Du blir bara sönderflöddrad av den hypnotiserande effekten av Zopiklon. Blir irrfärder i lägenheten snubblandes på möbler, eller så ger du dig ut och blir lobbad eller ringer upp någon och pratar rapparkalja.

Jag tar 15mg varje kväll runt 9. Gjort i flera år.
Sköna känslan man fick i början är långt borta men har fortfarande en avslappnande effekt, hjälper mig när min Elvanse går ur.
Citera
2026-01-04, 22:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Kort halveringstid och ger ingen ökad lugnande effekt över typ 20mg enligt mina erfarenheter.

Du blir bara sönderflöddrad av den hypnotiserande effekten av Zopiklon. Blir irrfärder i lägenheten snubblandes på möbler, eller så ger du dig ut och blir lobbad eller ringer upp någon och pratar rapparkalja.

Jag tar 15mg varje kväll runt 9. Gjort i flera år.
Sköna känslan man fick i början är långt borta men har fortfarande en avslappnande effekt, hjälper mig när min Elvanse går ur.

Kör samma idag köper jag svenska med
Får inget på recept
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här