2022-11-16, 21:53
Medlem
Under den här terminen har jag sett en tjej på mitt universitet som ser vagt bekant ut. Häromdagen såg jag henne igen och det slog mig att hon fan ser ut EXAKT som Ella Rappich!

Av blygsel eller socialt rimlighet vågade jag inte gå fram och fråga, men jag gick förbi henne en gång till och är nu så nära övertygad som jag kan bli utan att ha fått bekräftelse. Samma haka, samma ögonbryn, samma hår, allt stämde.

Så, är det någon som vet något mer? Jag vet att jag är ypperligt positionerad för att bara... Ja... Gå fram och fråga men jag är som sagt oresonligt blyg och tycker det är på gränsen till orimligt att störa kändisar med att fråga om det verkligen är dem man ser. Så jag tänkte se vad FB vet. Mina strö-googlingar ger ingenting.
Citera
2022-11-16, 22:17
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Hon är skriven i Sthlm och inget på hennes Instagram tyder på att hon pluggar.
Citera
2022-11-17, 04:31
Medlem
Det finns bara ETT enda sätt att ta reda på det.
Du måste svida om till din ninjakostym och förfölja henne.
Kräla utanför hennes buskar vid köksfönstret o kika in.
Bugga hennes telefon.
Nästla dig in i hennes bekantskapskrets och infiltrera.

Eller så går du bara fram till henne o frågar vad hon heter.
Det sista är egentligen inget du bör göra utan jag förordar att du kör med mitt första förslag.
Citera
2022-11-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det finns bara ETT enda sätt att ta reda på det.
Du måste svida om till din ninjakostym och förfölja henne.
Kräla utanför hennes buskar vid köksfönstret o kika in.
Bugga hennes telefon.
Nästla dig in i hennes bekantskapskrets och infiltrera.

Eller så går du bara fram till henne o frågar vad hon heter.
Det sista är egentligen inget du bör göra utan jag förordar att du kör med mitt första förslag.

Ja det andra förslaget känns lite suspekt. Tänkte istället parkera mig utanför skolan i ett praktiskt och diskret litet tält med systemkamera och telelinser och tänkte ta tillräckligt många foton av henne att en ansiktsigenkännings-AI kan avgöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in