Citat:
Hehe, härligt flyt oçh blandning av ord till meningar utan meñing.Ja fyfan va trött man blir at att höra tex han där sadghuru eller eckard tholle, känns narcissistiska. Men kan va kul att höra på flum prat då och då. Men jag lever rätt så mkt som du skriver det frmförmig och det jag upplever bara är och jag vet inget. Och behöver inte veta.det bara är. Men nör man tar nått börjar hjärnan automatiskt leta svar på verkligheten, hehe kul det du skrev om att då dör man. De som skedde under det jag beskrev va egodöd påg, ett pussel las automatiskt om verkligheten och ja märkte att pusslets sista bit skulle jag explodera och dö, blir ett me allt. Jag våga inte, drog mig tillbaks. Sen våga jag.
Kärleks energin.... sprida kärlek så den tar över mörkret mer och mer på jorden.. det är mening.en känner jag.. om det finns nått slut vet jaag inte. Oavsett kärlekens energi, ljuset och jävulskap" har en konstant dragkapt hos oss alla.. vi måste hålla öjuset lid liv. Inte låta ondskan vinna. Om jaag återföds vill jag inte födas i helvetet, asså att denna jord blivit ett helvete.. men kärleken vinner ju alltid har man hört ^^
Kärleks energin.... sprida kärlek så den tar över mörkret mer och mer på jorden.. det är mening.en känner jag.. om det finns nått slut vet jaag inte. Oavsett kärlekens energi, ljuset och jävulskap" har en konstant dragkapt hos oss alla.. vi måste hålla öjuset lid liv. Inte låta ondskan vinna. Om jaag återföds vill jag inte födas i helvetet, asså att denna jord blivit ett helvete.. men kärleken vinner ju alltid har man hört ^^
Glömmer du bort allt du hört och läst för det är ju lånat från andra.Vad finns kvar är ditt?
Jag hittar inget annat än det jag ser framför näsan och det kallas för Livet. Det har du sökt som en blind ko när du lyssnat på andra. Se miraklet, bordet, väggen, taket som du skapar med dina tankar till separation. Gör du inte det finns bara Helheten inklusive Dej och du är fri all vara med allt surt som sött och betyder ingenting.
No fn shit betyder något, du är fri från ordens mening och makt över dej. Något annat paradis finns inte eller kärlek. Det finns här och nu som Livet alltid är. Villkorslös kärlek. Att förneka det gör ont och öppna din port gör du och inte Sankte Per.
Hade d braa för dörren är alltid öppen. Tomten och Sankte Per är bara dualitetens historier om det goda och onda, gud och djävulen. Vilka historier som folk följer, haha.