2022-11-14, 20:58
Medlem
Hatbars avatar
Jag har lekt lite med doserna men snitttar 7-9 piller per dag max och har gjort så i femton dagar nu. Första veckan var rolig men nu känner jag att sinnet börjar trötta. Blir inte ens glad/uppåt längre.

Grejer börjar ta slut jag planerar inte att hämta mer utan ta dessa cirka 20 piller som finns i nedtrappningssyfte för har hört galna historier om EP eller abs va säger ni? Sen FÖRSÖKA bygga ett liv utan droger vilket är en plåga!
Citera
2022-11-14, 21:10
Medlem
Svårt att ge dig ett svar, då det är olika.

Men mycket är mentalt också. Ställer du in dig på att det kommer vara jobbigt, så kommer du nog ha det lite jobbigt. EP lär du dock inte få. 2 veckor är inte länge.
Citera
2022-11-14, 21:14
Avslutad
Tio dagar fysiska symptom sen sitter det i skallen nån kortare tid (1-3v). Håll ut kompis.
Citera
2022-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapenexperten
Tio dagar fysiska symptom sen sitter det i skallen nån kortare tid (1-3v). Håll ut kompis.

This. Fastna inte medans du fortfarande har chansen det kommer framtida du att tacka dig för.
Citera
2022-11-14, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
This. Fastna inte medans du fortfarande har chansen det kommer framtida du att tacka dig för.

Håller med. Fastna inte, gör dig själv den tjänsten.
Citera
2022-11-15, 10:17
Medlem
snooper123s avatar
Om du har en trygg omgivning och har något att göra t.ex kolla netflix och inte har några måsten så kommer det inte alls vara svårt. Du kommer bara må lite dåligt några dagar.

Men om du trappar ner bra så blir det ännu enklare.

Lycka till!
Citera
2022-11-15, 11:09
Medlem
funktioners avatar
Jag hade iaf mått skit efter den dosen och längden.

Insomnia, svettningar, panikångest, mildare kramper
Citera
2022-11-15, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Jag hade iaf mått skit efter den dosen och längden.

Insomnia, svettningar, panikångest, mildare kramper

Självklart kommer han må dåligt men det är mer psykiskt än riktigt fysiskt. Ibland blir psykiska symptom fysiska. Alprazolam tar ju bort allt med ångest och göra och det du beskriver kan enbart ångest framkalla. Tror även folk som har gått på benzo tidigare får den där AT'n snabbare än folk som inte gått på benz snackar för mig själv då iaf.

Jag hade kört 1 på morgonen 1 på kvällen i några dagar sen enbart ta en på kvällen, eller morgonen men risken för svårt o sova finns där då. Eller köra 2+1 i några dagar sen 1+1 sen spara några enstaka i nödfall.
Senast redigerad av ruttenfimp 2022-11-15 kl. 19:19.
Citera
2022-11-15, 21:48
Medlem
Hatbars avatar
Var bara morgonen med ciggen i munngipan och kaffen i hand som var trevlig annars har jag mått skit, mitt känsloliv är kallt, ingen musik är värd att lyssna på i dagsläget. Ingen film intresserar. Känner mig helt slut. Mer deprimerad än vanligt.

Har varit smått aggressiv hela dagen gör armhävningar och skriker rätt ut något aggressivt läte när det börjar bli jobbigt och är allmänt lättiriterad. Cigg hjälper en lugna tankarna. Nån joppe blev de på kvällen och nu för två timmar sedan slängde jag i mig 4 st blåa som belöning hela dagen har varit jobbig. Snart dags att fylla på 4 eller fem till..

och då har jag 11 eller 10 kvar hur tar jag dom sen under nästa dag för att det inte ska bli jobbigt?

Nedtrappningschema sökes?
Citera
2022-11-15, 23:24
Medlem
KirkLazaruss avatar
Har du tillgång till Diazepam? I så fall skulle jag gått över på det några dagar och sen slutat helt.
Citera
2022-11-16, 13:10
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Självklart kommer han må dåligt men det är mer psykiskt än riktigt fysiskt. Ibland blir psykiska symptom fysiska. Alprazolam tar ju bort allt med ångest och göra och det du beskriver kan enbart ångest framkalla. Tror även folk som har gått på benzo tidigare får den där AT'n snabbare än folk som inte gått på benz snackar för mig själv då iaf.

Jag hade kört 1 på morgonen 1 på kvällen i några dagar sen enbart ta en på kvällen, eller morgonen men risken för svårt o sova finns där då. Eller köra 2+1 i några dagar sen 1+1 sen spara några enstaka i nödfall.
Helt med på det du säger. Beror på hur känslig man är som person hur man hanterar det.

Tycker TS ska trappa ner med de sista på nått sätt som känns rimligt i förhållande till dos/längd. Har inga bra scheman själv men har själv trappat de blå och det gjorde allt lindrigare.
Jag tog en eller en halv mindre varje dag och sen när jag närmade mig en-två per dag började jag dela dem och ta dem under två tillfällen på dagen.
Citera
2022-11-16, 22:28
Medlem
Sir Dwains avatar
Men 15 dagar är ju inte länge. Visst är det ganska många piller per dag, men jag har gått på en del xanor per dag i längre tid än så och slutat utan något större besvär än att jag hade dålig sömn i två dagar. Då hade jag tur dock, det vet jag. Och det är väldigt individuellt förstås.

Att trappa ned lite hade nog varit vettigt, men så mycket bör inte behövas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in