• 6
  • 7
2022-11-17, 06:14
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
På vilket sätt är banktransaktioner i bankX öppen information för någon utanför bankX?

(Då menar jag sånt som inte förekommer på en kreditupplysning)

Internt ser dom allt. Inte publikt givetvis.

Och för att motarbeta pengatvätt osv så ligger det i deras intresse. Banken är mer eller mindre ett företag som det går dåligt för om dom inte sköter sig.
Citera
2022-11-17, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Och för att motarbeta pengatvätt osv så ligger det i deras intresse. Banken är mer eller mindre ett företag som det går dåligt för om dom inte sköter sig.
Det där kan du väl inte ens tro på själv??
Citera
2022-11-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Dags att stänga tråden då den är full av idioti. Banken bryr sig inte om du spelar för 5000 eller 50000 per månad. De bryr sig om inkomst, tillgångar, skulder. Så, stäng.
Citera
2022-11-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Dags att stänga tråden då den är full av idioti. Banken bryr sig inte om du spelar för 5000 eller 50000 per månad. De bryr sig om inkomst, tillgångar, skulder. Så, stäng.

Jag säger inte på något sätt emot dig, då jag anser att banken inte kan säga att framtiden kommer se ut som dåtiden.

Att man spelar för 5000 kr i månaden IDAG betyder inte att man gör det IMORGON.

Men samtidigt förstår jag flera andra kommentarer i tråden. Om de ser att man lägger in 5000-10000 kr i månaden till Trustly, så kanske de drar slutsatsen att man är speltorsk och därför väljer att ta upp det.

Om de tar upp det, säger man väl att man försökt ha lite tur under tiden man inte varit bunden till lån eller liknande, men att det kommer upphöra när man är belånad.

Du verkar väldigt säker på din sak, och jag tycker att argumentet "man borde fatta det" inte riktigt vidimerar vad du antyder. Så om du har möjlighet vore det bra om du kan styrka dina argument.

Att tillägga:
Har inga skulder
Har en relativt hög inkomst (45 k / mån)
Har inga lån idag
Citera
2022-11-17, 20:05
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345

Du har alldeles rätt, du har så många inlägg i tråden att tråden har blivit full med idioti.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in