Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-13, 21:04
Jag under vad som hände med tuggummit juicy fruit från wrigleys?
Har inte sett dom på flera i butiken endast några hemsidor som sålt dom men nu verkar de inte finnas där längre heller. Kan ju inte vara så att dom sålde dåligt för dom var ju goda som fan. Måste bero på något annat som gjorde att dom försvann.
Citera
2022-11-13, 21:05
Medlem
Awkwardmans avatar
Tuggummi med socker i är marginaliserat
Citera
2022-11-13, 21:16
Medlem
Crabbofixs avatar
Folk kanske insåg att dom inte luktade så fräscht i käften och aldrig fick kyssas
Citera
2022-11-13, 21:28
Medlem
Clint Ruins avatar
Finns på amazon.se.
Citera
2022-11-13, 21:57
Medlem
Verkar som tuggummi-branschen överlag gått nedåt. Mer sällan man ser folk med tuggummi i käften idag än förr och det har väl att göra med att folk börjat bli mer medvetna om vilka gaser i magen man kan få och vilka jättefisar som det kan ge upphov till.

Sen ägs väl juicy fruit av Wrigley precis som Extra-tuggummin och de satsar väl helt enkelt mer på Extra med diverse olika smakalternativ medan juicy fruit bestod av en enda smak som jag antar folk tröttnade på i längden.
Citera
2022-11-13, 22:06
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Verkar som tuggummi-branschen överlag gått nedåt. Mer sällan man ser folk med tuggummi i käften idag än förr och det har väl att göra med att folk börjat bli mer medvetna om vilka gaser i magen man kan få och vilka jättefisar som det kan ge upphov till.

Sen ägs väl juicy fruit av Wrigley precis som Extra-tuggummin och de satsar väl helt enkelt mer på Extra med diverse olika smakalternativ medan juicy fruit bestod av en enda smak som jag antar folk tröttnade på i längden.

Dom äger även Hubba-Bubba, bubbelgum är trots allt roligare än tuggumi!

LL
Citera
2022-11-20, 02:37
Medlem
carminaburanas avatar
De borde släppa ett gelegodis med JF smaken.
Citera
2022-11-20, 03:08
Medlem
Kongruensbojds avatar
Tappade smaken efter tre minuter. Bättre tugga Nisses tuggummi - ett paket fullt av gummi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in