2022-11-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
En fråga till framför allt rasister:
Är en bebis född av en svart kvinna mindre värd än en bebis född av en vit kvinna?
Har ni ett poängsystem beroende på avstånd från Sverige?
Eller poäng på hudfärg från vit?
Pengar samt stans föräldrar är mest värd.
Kungafmiljen samt storkapitalet går före en somalier eller rom i kön så är det i alla länder.
Citera
2022-11-13, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är en bebis född av en svart kvinna mindre värd än en bebis född av en vit kvinna?
För mig är givetvis mina vita barn och barnbarn mer värda än en svart bebis född av en svart mor. (De är mer värda i mina ögon än min vita grannes barn också)
Jag är helt övertygad om att den svarta modern anser att hennes svarta bebis är mer värd än mina vita avkomlingar ..Och grannen resonerar nog likadant om sina ... de är mer värda för grannen än mina

Det är klart att det finns en typ av klassningssystem där det som är närmre än själv är viktigare än det som är långt ifrån än själv.
Jag har dock svårt att se vad det har med hudfärg att göra - det är helt enkelt universellt att känna så.
Citera
2022-11-13, 21:30
Medlem
Kackotopis avatar
Varför försöker du köra en fuling, genom att använda en bebis som ett exempel? Det spelet går jag inte på. Värde för mig:

1. Min familj & husdjur.
2. Mina släktingar.
3. Flickvännen (om hon uppgraderas till fru i framtiden så delad plats på #1) & vänner.
4. Svenska folket.
5. Andra Skandinaver.
6. Européer från närliggande europeiska länder.
7. Européer från europeiska länder som ligger längre bort.

Resten av världen får ta sig i kragen och lösa sina egna problem. För som du ser så har jag/vi fullt upp med oss själva.
Senast redigerad av Kackotopi 2022-11-13 kl. 22:28. Anledning: *europeiska
Citera
2022-11-13, 21:47
Medlem
Citat:
Om vi utgår ifrån det som hände under förintelsen och kolonialismen, vad tror du? Rasism grundar sig på att folk är mindre värda pga deras hudfärg och andra fysiska attribut. De mördade och experimenterade även på funktionsnedsatta barn.
Citera
2022-11-14, 12:55
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Varför försöker du köra en fuling, genom att använda en bebis som ett exempel? Det spelet går jag inte på. Värde för mig:

1. Min familj & husdjur.
2. Mina släktingar.
3. Flickvännen (om hon uppgraderas till fru i framtiden så delad plats på #1) & vänner.
4. Svenska folket.
5. Andra Skandinaver.

Resten av världen får ta sig i kragen och lösa sina egna problem. För som du ser så har jag/vi fullt upp med oss själva.
Värt att skriva under på. För mig handlar det om bevarande.

Det man inte kan utelämna ur ekvationen är att:
Vita föder betydligt färre barn än svarta, svarta är betydligt fler i världen redan nu och de släpps in i vita länder en masse.
Alltså finns ingen 'likställdhet' där och någon vit överhöghet i demografiändringen finns definitivt inte.
Citera
2022-11-14, 13:00
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Värt att skriva under på. För mig handlar det om bevarande.

Det man inte kan utelämna ur ekvationen är att:
Vita föder betydligt färre barn än svarta, svarta är betydligt fler i världen redan nu och de släpps in i vita länder en masse.
Alltså finns ingen 'likställdhet' där och någon vit överhöghet i demografiändringen finns definitivt inte.

Exakt! "The Racial Minority Scam": https://odysee.com/@redicetv:1/the-racial-minority-scam:d

Citat:
Lana looks at the global population breakdown to show that "minorities" are in fact huge majorities.
Citera
2022-11-14, 13:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provinsen-taiwan
Nej, svaret är tvärtom kapitalism, det vill säga marknadsekonomi, inte bistånd och krav på mänskliga rättigheter och demokrati. Svaret är handel, inte tullar mot afrikanska grödor för att skydda europeiskt jordbruk. Kina visar vägen genom att handla med Afrika, och därför går dödligheten också ned. Men det är Europa och USA som har pajat Afrika från början.
Visst är det västerlandets fel. Utan bistånd & västerländsk läkarvetenskap hade Afrikas befolkning inte varit större än 100 miljoner. I det fallet hade förre dött per dag.
Citera
2022-11-14, 13:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi

1. Min familj & husdjur.
2. Mina släktingar.
4. Svenska folket.
5. Andra Skandinaver.

Detta är det självklara & direkt intuitiva svaret. Om någon tycker något annat så är dom offer för ideologisk subversion.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in