2022-11-09, 23:45
Medlem
I vilka kommuner och områden finns det snygga tjejer?

Sverige börjar slå ihop sig nu rent politiskt, och det är inte fint att bo över allt, utan man bor där det finns snygga tjejer och killar.

Jag som kille vill veta vilken stad har de snyggaste svenska tjejerna? Är rolig kille och jag har viss invandrarbakgrund men det är inte hela världen.

Frågeställning:

Vilka områden eller städer har snyggaste tjejerna? Vart skall man flytta i Sverige om man gillar snygga svenska brudar.

Är det Värmland? Dalarna? Stockholm stad? etc.
Citera
2022-11-09, 23:46
Medlem
Det skall vara där det finns roliga tjejer att umgås med, behöver inte vara skandinaviska blondiner.

Finns det snygga tjejer i västernorrland? Hittat denna bostaden:
https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/bostadsratt_1_5_rok/105026565

Visst finns det snygga brudar överallt i Sverige, men ändå inte i förorterna, därför undrar jag.
Senast redigerad av SilverFoox 2022-11-09 kl. 23:53.
Citera
2022-11-10, 00:11
Bannlyst
Dom kåtaste bor i Bollnäs och Mariefred
Citera
2022-11-10, 00:19
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har bott och hängt runt över stora delar av vårt land. Min röst ligger utan tvekan på Södermalm och Östermalm. Säger inte att det är alla snygga brudar jag har sett där, hör hemma där. Men ingenstans i Sverige har jag någonsin sett en sån galen koncentration av alldeles för snygga fruntimmer.
Citera
2022-11-10, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har bott och hängt runt över stora delar av vårt land. Min röst ligger utan tvekan på Södermalm och Östermalm. Säger inte att det är alla snygga brudar jag har sett där, hör hemma där. Men ingenstans i Sverige har jag någonsin sett en sån galen koncentration av alldeles för snygga fruntimmer.
Precis. Tror det har mkt att göra med att det är väldigt dyrt att bo och leva i Sthlm särskilt innerstan.

Då har brudarna ekonomiska medel och kan lägga mkt mer tid och pengar på rätt kost, träning, mode, beautycare osv.
Citera
2022-11-10, 00:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Precis. Tror det har mkt att göra med att det är väldigt dyrt att bo och leva i Sthlm särskilt innerstan.

Då har brudarna ekonomiska medel och kan lägga mkt mer tid och pengar på rätt kost, träning, mode, beautycare osv.
Om inget annat så är det ju här där konkurrensen är som störst. Och att säga att kvinnor inte använder bland annat sitt utseende att konkurrera med är ju inte det minsta sant.
Citera
2022-11-10, 00:33
Medlem
Citat:
Om inget annat så är det ju här där konkurrensen är som störst. Och att säga att kvinnor inte använder bland annat sitt utseende att konkurrera med är ju inte det minsta sant.
Intressant vinkel jag inte ens tänkte på.

Annars tkr jag kvinnor från städer där det sportas mkt brukar vara fina.

Tyckte kvinnorna i Australien som hände mkt på stranden och surfade mkt var riktigt snygga.
Citera
2022-11-10, 00:55
Medlem
TupolevTu-144s avatar
I Kungsbacka, Hjo(och närliggande Habo) samt i Sigtuna finns de snyggaste tjejerna.
Citera
2022-11-10, 00:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Intressant vinkel jag inte ens tänkte på.

Annars tkr jag kvinnor från städer där det sportas mkt brukar vara fina.

Tyckte kvinnorna i Australien som hände mkt på stranden och surfade mkt var riktigt snygga.
Yeah, att hålla sig i form gör ju mycket.
Citera
2022-11-10, 02:23
Medlem
Ingen högerincel här kommer tro det, men Södermalm i Stockholm är verkligen inte bara ärkefeminister med orakade vänsterarmhålor.

Jag är bög och har reagerat över mängden snygga tjejer där.
Citera
2022-11-10, 02:47
Medlem
Citat:
Södermalm och Östermalm.

Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Södermalm i

Högst koncentration finns dock på Lilla Essingen.
Citera
2022-11-10, 07:35
Medlem
Har noterat att om man rör sig högre upp i landet till de skidåkande områdena med lite mer kullar och natur, blir kvinnorna också snyggare och faktiskt mer jordnära/trevliga att ha att göra med. Fast rumpa och friskt sinne är attraktivt som fan

Synd bara att de inte fattar vad man säger (pratar skånska). Är lyckligt gift men kul att drömma lite ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in