2022-11-09, 22:34
Medlem
ChainSawMans avatar
Alvin Zhou verkar vara en trevlig grabb och har inget emot honom personligen. Men vem fan spenderar 100 timmar på att göra en lasagne? Då måste man vara smått galen eller autistisk på något sätt (inget fel med det)
Video:
youtube.com/watch?v=-aCJtxibSpA

Resultat blev iaf bra men hur fan kan man orka spendera så lång tid på en maträtt?
Citera
2022-11-09, 22:42
Medlem
Han får views. Svårare än så är det inte.
Citera
2022-11-09, 22:42
Medlem
Han har intresse för mat? Behöver man väl inte vara ett sperg för?
Citera
2022-11-09, 22:47
Medlem
Han tjänar ju pengar på det fattar du väl?

Annars skulle man kunna applicera ditt tänk på alla videos som folk lägger upp nu för tiden.
Citera
2022-11-09, 22:49
Medlem
ChainSawMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Han tjänar ju pengar på det fattar du väl?

Annars skulle man kunna applicera ditt tänk på alla videos som folk lägger upp nu för tiden.

Jo det förstår jag, men varför behöver man spendera 100 timmar på en maträtt?? Det är ju helt stört, räcker väl med en halv dag eller upp till 24 timmar typ om man verkligen ska göra allt perfekt?
Citera
2022-11-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChainSawMan
Jo det förstår jag, men varför behöver man spendera 100 timmar på en maträtt?? Det är ju helt stört, räcker väl med en halv dag eller upp till 24 timmar typ om man verkligen ska göra allt perfekt?
Det är ju för att sådana som du ska tänka just så, bli intresserade.

Allt dumt du ser på nätet är dumt just för att stå ut från resten.
Citera
2022-11-09, 22:53
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Hade inte fått i närheten lika mycket visningar om den hette 12 timmar lasagne eller 24 timmar lasagne.
Citera
2022-11-09, 22:56
Vill man bli Michelinkrögare så är det förstås ingen nackdel att redan innan slutmålet fullända en maträtt till perfektion, gärna så många som möjligt. Likt en fotbollsspelare har nog en duktig kock 10000+ timmar i köket.
Citera
2022-11-10, 00:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Han spenderar väl inte 100 timmar på lasagnen bara för han ställde in bolognesen i kylen tre dygn

Tiden han lagar maten är inte mer än några få timmar.
Citera
2022-11-10, 07:43
Medlem
Citat:
Alvin Zhou verkar vara en trevlig grabb och har inget emot honom personligen. Men vem fan spenderar 100 timmar på att göra en lasagne? Då måste man vara smått galen eller autistisk på något sätt (inget fel med det)
Video:
youtube.com/watch?v=-aCJtxibSpA

Resultat blev iaf bra men hur fan kan man orka spendera så lång tid på en maträtt?

Hur gammal är du? Finns det något idag på nätet som är sant? Typ inte. Videos gör man idag för pengar och fame.
Är 100 timmar upptaget nu. Fan. Får döpa min video till 1000 timmar nu då.
Kommer aldrig kolla på videon du skickade. Men kolla gärna på mina för jag lever på människor som har tid att spendera på sådant här.
Senast redigerad av JohnWicks 2022-11-10 kl. 07:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in