• 4
  • 5
2023-02-06, 10:08
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramtorsken69
sja 148 dagar clean nu, knns bra! Om ungefr en vecka har jag mte fr utredning om adhd och det knns sknt att jag kommit shr lngt. Jag har vntat lnge p att n mllinjen och efter det mtet har jag inga mten kvar med drogmottagning osv.

Knns sknt att snart kunna lgga allt detta bakom sig o fortstta blicka mot framtiden!

Bra jobbat.

Sjlv inne p dag ~35, dock inga tunga eller lngvariga missbruk/bruk sedan tv-tre r tillbaka. Hela frra ret ett enstaka 100-pack tram, fr att palla med ntter, men en massa rka.

Var du tvungen att uppvisa hela 148 dagar nykterhet fr en adhd utredning? Vill nmligen ocks genomg eventuella diagnos utredningar om det kan gynna mina ml och studier. Asspie/HFA r ju bekrftat men p papper fr man ju hjlp som extra std och mer tid p sig fr tentor osv. ADD d jag svvar ut allt fr ltt och ofta kanske mste behandlas. ngestproblematiken r svr, fysisk trning hjlper.
Citera
2023-02-11, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Bra jobbat.

Sjlv inne p dag ~35, dock inga tunga eller lngvariga missbruk/bruk sedan tv-tre r tillbaka. Hela frra ret ett enstaka 100-pack tram, fr att palla med ntter, men en massa rka.

Var du tvungen att uppvisa hela 148 dagar nykterhet fr en adhd utredning? Vill nmligen ocks genomg eventuella diagnos utredningar om det kan gynna mina ml och studier. Asspie/HFA r ju bekrftat men p papper fr man ju hjlp som extra std och mer tid p sig fr tentor osv. ADD d jag svvar ut allt fr ltt och ofta kanske mste behandlas. ngestproblematiken r svr, fysisk trning hjlper.

Hller med, trnar dagligen! Knns som att det r det enda som hjlper aningen

Jag har varit p drogmottagning nstan ett r innan jag slutade och fr att adhd remissen ska bli godknt krver dom ca 6 mnader rent piss s att inget kan frstra fr utredningen.
Citera
2023-03-16, 07:30
Medlem
Sja, inne p ett halvr nykter nu! Knns stabilt o ha klarat den milstolpen men fan inte ltt bara fr ngra dagar sen fick jag ngra motgngar som fick mig att tnkta p droger direkt. Men med allt jag Uppnt nykter fick det mig att hlla mig borta. Tagit tag i mitt krkort nu och fick det fr en vecka sedan och ska kpa en bil nu, gymmet flyter p och ska vara med i en podcast om droger, spnnande!!!
Citera
2024-04-01, 23:25
Medlem
n idag r jag nykter och varit det 1.5r nu och det knns helt otroligt!

r s tacksam att jag lyckats ta mig ur och har aldrig mtt bttre. Nu vet jag bttre och kan verkligen se ljuset i tunneln. Trning gr bra, familj o vnner flyter p. r taggad p livet helt enkelt.

Fr er som r djupt nere i droger s sger jag bara till er att ta hjlp o sluta s snabbt du kan. Det kommer bli bttre och det blir der till slut ocks!!!!
Citera
2024-04-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramtorsken69
n idag r jag nykter och varit det 1.5r nu och det knns helt otroligt!

r s tacksam att jag lyckats ta mig ur och har aldrig mtt bttre. Nu vet jag bttre och kan verkligen se ljuset i tunneln. Trning gr bra, familj o vnner flyter p. r taggad p livet helt enkelt.

Fr er som r djupt nere i droger s sger jag bara till er att ta hjlp o sluta s snabbt du kan. Det kommer bli bttre och det blir der till slut ocks!!!!

Grattis! Ditt frsta inlgg var som att lsa min egen livshistoria punkt fr punkt. Fast lite andra substanser.
Citera
2025-04-22, 21:05
Medlem
Vldigt kul att g tillbaka och lsa och frst vilken resa man gjort, n idag r jag nykter och kommer fortstta att vara det!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in