2022-11-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Tänk vad enkelt det skulle vara att gå från singel till ett förhållande om man lyckades få upp den tillsammans med tanter från exempelvis kommunen, dessa gråa alldagliga tanter med noll utstrålning och noll sexighet. Hur män lyckas få upp den i samkväm med dessa tanter är en av livets olösta mysterier. Men jag önskar att jag kunde se det "sexiga" i dessa kvinnor. Det hade helt klart underlättat relationsbiten.

Blåa piller fixar det
Citera
2022-11-11, 15:04
Medlem
Hon ser ju helt okej ut för en 45årig kvinna måste jag säga.
Citera
2022-11-11, 15:22
Medlem
Kul för dem som fått reda på att dom är buskis med ex vd:n ha ha 😁
Citera
2022-11-11, 15:34
Medlem
Bukis skulle det stå 😂
Citera
2022-11-11, 16:18
Medlem
Johnblends avatar
Oj, dom knullar runt, käkar hummer och skriver på papper åt andra. Staten och kapitalet sitter i samma båt när generalerna ror. Under socialdemokratins rosenmönstrade paraply triumferar korruption, lögner, hot och hållhakar och ligger som en våt filt över det svenska samhället. Eufrat och Tigris floder har flutit långt in i de nordiska länderna. Den som inte förstår rosens betydelse och ursprung, förstår ingenting.
Citera
2022-11-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Jag har inte gjort ytterligare iakttagelser men gissar att verksamhetens art och omfattning kräver överenskommelse bakom stängda dörrar. Du kanske kommer ihåg att ett tag drev Sundsvall Sveriges dyraste byggprojekt samtidigt. Nu i efterhand är nyttan med alla projekten lika med ?

Ett antal politiker har gjort karriär delvis pga. de omfattande projekten.

Men vem kunde tro att Bodil???

Ja, jag minns med tydlighet att Sundsvalls kommunpolitiker klubbade igenom ett bygge av ett äventyrsbad som om minnet inte sviker skulle kosta 200 miljoner men som i slutänden blev 200 miljoner dyrare. 400 miljoner. För ett badhus. Och jag minns att Anita Bdioui i en artikel i ST var mycket noga med att tala om att de visst hade sparat in på byggkostnaderna, det var något flashigt i glas för runt 30 miljoner tror jag som ströks från ritningen.

Peder Björk var kommunalråd under tiden som Bodil hade ihop det med VD:n, hur mycket av det här tror du att han kände till? Hans svar på SVT:s fråga var ju bara att han slutat som kommunalråd 2020 och i övrigt inte hade några kommentarer.
Citera
2022-11-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent
Blåa piller fixar det

Kan du utveckla?

För att man ska ens befinna sig i en situation där man kan använda det blå pillret, måste man i ett tidigare skede känt att "jäklar, den här damen skulle jag gärna ha samkväm med". Är du med?
Citera
2022-11-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drevet
Tror först och främst att hon själv har hållit det hemligt. När sen hon inte orkade hålla det inom sig berättade hon för S. Vilka valde även de att hålla det hemligt och inte göra något.

Ska Bodil avgå ska även Niklas Säwen göra det samma. Han har visat samma bristande omdöme om inte sämre.

Ja, alla som hade kännedom om detta måste avgå. Men det vill dom inte att göra för dom förstår inte att det är fel att veta och inte agera. Det säger en hel del om hur de som styr kommunen tänker.

Ett exempel från verkligheten: På ett allmänt möte mellan politiker och allmänheten så svarade en förtroendevald politiker på en direkt fråga om varför dom inte gjorde uppföljningar på hur en direktör inom kommunen skötte sitt jobb och utförde det som politikerna beslutade om med "Jag har inget ansvar, jag är bara politiker".
Hon förstod alltså ingenting av varför hon satt med i den styrelsen. Skrämmande.
Citera
2022-11-11, 18:13
Medlem
Jagduvidoms avatar
Fy fan vad arg jag blir på alla dessa "offer"
Kärringen var kåt och knulla och vill hon inte stå för det kan hon fan hoppa från Västerbron.
Klart att hon inte bör ha förtroende eftersom hon inte är ärlig och har en egen agenda.

Jävla svin!
Citera
2022-11-11, 19:02
Medlem
Drevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Säwen, det namnet finns i tråden om Mordet på Stefan Carlsson. (FB) Försvunnen man hittad mördad i Sundsvall. Mordet på Stefan Carlsson (2 dömda i HovR)
Det finns även en Svante Säwen som är S-märkt ledarskribent. https://sv.wikipedia.org/wiki/Svante_Säwén

Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Ja, alla som hade kännedom om detta måste avgå. Men det vill dom inte att göra för dom förstår inte att det är fel att veta och inte agera. Det säger en hel del om hur de som styr kommunen tänker.

Ett exempel från verkligheten: På ett allmänt möte mellan politiker och allmänheten så svarade en förtroendevald politiker på en direkt fråga om varför dom inte gjorde uppföljningar på hur en direktör inom kommunen skötte sitt jobb och utförde det som politikerna beslutade om med "Jag har inget ansvar, jag är bara politiker".
Hon förstod alltså ingenting av varför hon satt med i den styrelsen. Skrämmande.

Beror vilken position personerna har. Att alla ska avgå nu är förhastat. Låt en utredning komma fram till vad som har hänt.

Att politik inte tar ansvar är för att de aldrig haft ett arbete. De vet inte vad ansvar är för de kan smita från ansvaret konstant.

Ser att SD i Sundsvall har värvat högstadieelever att skriva deras fb inlägg. Vilket jävla skämt till text, vet de själva bad de skriver? Är det bara gymnasieelever som företräder SD där? Apropå aldrig ha haft ett arbete.
SD börjar bli mer sossar än sossarna själva. De gör allt för att komma till makten och ljuger hela vägen dit allt för pengarnas skull. Att de skulle sluta med sosseriet är bara hitte på, de uppgraderar sosseriet till 2.0.

Nä låt politiker ha ett riktigt arbete innan de får något som helst politiker uppdrag.
Citera
2022-11-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Ja, jag minns med tydlighet att Sundsvalls kommunpolitiker klubbade igenom ett bygge av ett äventyrsbad som om minnet inte sviker skulle kosta 200 miljoner men som i slutänden blev 200 miljoner dyrare. 400 miljoner. För ett badhus. Och jag minns att Anita Bdioui i en artikel i ST var mycket noga med att tala om att de visst hade sparat in på byggkostnaderna, det var något flashigt i glas för runt 30 miljoner tror jag som ströks från ritningen.

Peder Björk var kommunalråd under tiden som Bodil hade ihop det med VD:n, hur mycket av det här tror du att han kände till? Hans svar på SVT:s fråga var ju bara att han slutat som kommunalråd 2020 och i övrigt inte hade några kommentarer.

Peder, Skifu, ledtråd, tänker på resecentrum spontant.
Citera
2022-11-11, 19:15
Medlem
Har Bodil nån partner nu ? Kan ju tänkas att det är lite tryckt stämning i det förhållandet isf . Mkt buksvågeri inom politiken verkar det 😃🤣😆😁😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in