2022-11-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Finns ingen kebabkiosk i Rissne.

https://www.fotbollskanalen.se/video/3235107/nar-ekwall-bjod-guidetti-pa-kebab/
2022-11-06, 20:38
Medlem
Imponerad av Degerfors som lyckas rätta till misstagen från i våras. Tradition betyder mycket och det visar Degerfors. Hoppas de lyckas värva klokt och träna hårt inför nästa säsong och höja sig ytterligare ett snäpp.
2022-11-06, 21:08
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har många vänner, fast det vet väl inte vad det är, som inte går på vissa matcher p.g.a detta.

Du och dina vänner är närmare 100 år så ni hade nog inte gått ändå.
2022-11-06, 22:30
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Degerfors stannade kvar för att Helsingborg plockade målvakten.

Dom hade inte mycket mer till val för att kunna vinna. Kul att Degerfors överlevde, trodde dom och sundsvall skulle åka ner först. Och hoppades på att Bajen skulle ta guldet, men samma visa varje år.. Får hålla tummarna till nästa år igen!
2022-11-06, 22:49
Medlem
https://twitter.com/FYRATVAETT/status/1589291119837204480/photo/1

Mittenlaget hatar polisen?
2022-11-06, 23:00
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980

Sebastian Larsson har jag inte mycket till övers för. Osportslig skitspelare vars enda talang är att jaga och sätta döda bollar i spel, ibland när spelet redan är igång, samt slippa undan kort trots dobbtacklingar och 30 sekunder gnäll varje frispark som går emot.

Seb var en av de gamla landslagsspelarna som skulle tacka av Ola och blev helt sönderbuad, själv fattar jag inte varför han fick delta i hyllningarna, en ordentlig spark i kulorna ska han ha den lilla horungen!

Citat:
Toivonen har jag heller inte mycket till övers för, psykopatvibbar i blicken och tycker inte synd om hans långvariga korsbandsskada då han fick den i samband med en mördartackling med dobbar före mot en av våra Elfsborgsspelare.

Det var inte en dobbtackling, han gick på kropp och fastnade med foten varpå hans korsband rök. Spelaren i fråga som blev utsatt för denna "hemska" tackling Simon Strand är definitionen på psykopat som bör buras in bakom lås och galler.
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in