Varför hyllas Toivonen som nån slags superstjärna? Så jäkla bra har han liksom inte varit i MFF och han har ju heller inte spelat där speciellt många säsonger. Känns orättvist mot spelare som gjort avtryck på riktigt.
Varför hyllas Toivonen som nån slags superstjärna? Så jäkla bra har han liksom inte varit i MFF och han har ju heller inte spelat där speciellt många säsonger. Känns orättvist mot spelare som gjort avtryck på riktigt.
Han har haft en mycket fin karriär och gjort mycket nytta i landslaget. Klart han ska hyllas. Gjorde det väl bra i MFF förra gången han var där.
Ja han förblev den eviga talangen som inte blommade ut
Han har haft en mycket fin karriär och gjort mycket nytta i landslaget. Klart han ska hyllas. Gjorde det väl bra i MFF förra gången han var där.
Att han får en liten hyllning är väl ok, men han fick ju den kanske största hyllningen en allsvensk fotbollsspelare någonsin har fått. Over the top i kubik.
DIF vilket lag alltså - avslutar säsongen med 11 raka utan förlust och klarar kontraktet därav - stort grattis och lika stort till Häcken som suveränt toppade. Kalmar som fyra var ju kul tack för säsongen DIF!
DIF vilket lag alltså - avslutar säsongen med 11 raka utan förlust och klarar kontraktet därav - stort grattis och lika stort till Häcken som suveränt toppade. Kalmar som fyra var ju kul tack för säsongen DIF!
Fin avtackning av Per Karlsson, mycket fin kille. Det kan jag unna honom även om Elfsborgs vinst kom helt i skymundan i media.
Lustig är väl med nöd och näppe OK han också, även om han gnäller mycket.
Sebastian Larsson har jag inte mycket till övers för. Osportslig skitspelare vars enda talang är att jaga och sätta döda bollar i spel, ibland när spelet redan är igång, samt slippa undan kort trots dobbtacklingar och 30 sekunder gnäll varje frispark som går emot.
Toivonen har jag heller inte mycket till övers för, psykopatvibbar i blicken och tycker inte synd om hans långvariga korsbandsskada då han fick den i samband med en mördartackling med dobbar före mot en av våra Elfsborgsspelare.
Senast redigerad av Borasare1980 2022-11-06 kl. 21:05.