2022-12-17, 01:48
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Det verkar inte sannolikt att det kommer att tillåtas. Så ha inte för stora förhoppningar. Det diskuteras fortfarande dock.
Quod erat filibustrandum. Nu är det försent, 2022 brinner inne (Postnord), men kanske ett besked klarare än de senaste hinner dagordnas till nästa års ledstjärna? (Jesus & Judas var behövliga män, men gjorde sitt till påsk.) Själv firar jag inte kristen helgd men väl egen & tillsammans, hednisk, kulturhistorisk, meteorologisk & astronomisk; på så vis en i all väsentlighet säkrat God Jul jag önskar dig & hela gänget. Dansen kring vintersolståndet går, med som utan våra småttiga krumelurer här på ytkanten, till nästa år. Skål!
Citera
2022-12-19, 08:32
Medlem
sebno1s avatar
Hur går det med detta?
Tyckte det var en fin tradition och kändes bra att man skänkte pengar/trisslotter till folk som var värda det.

Hade Flashback spikat ämnet högst upp likt pepparkakshustråden så hade det blivit väldigt populärt igen.
Ämnen nu mer drunknar ju nu mer i aktuellt.
Senast redigerad av sebno1 2022-12-19 kl. 08:35.
Citera
2023-01-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Hur går det med detta?
Tyckte det var en fin tradition och kändes bra att man skänkte pengar/trisslotter till folk som var värda det.

Hade Flashback spikat ämnet högst upp likt pepparkakshustråden så hade det blivit väldigt populärt igen.
Ämnen nu mer drunknar ju nu mer i aktuellt.
Men jag hoppas på att man via omröstning åteuppta julkortstraditionerna tills nästa jul 2023 om 11 månader.
Citera
2023-11-03, 22:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Men jag hoppas på att man via omröstning åteuppta julkortstraditionerna tills nästa jul 2023 om 11 månader.

Hoppas verkligen det! Har skapat en ny tråd inför i år: (FB) Är det okej att dra igång Flashbacks julkortstradition igen 2023? - Allmän diskussion

Hoppas verkligen att vi kan blåsa liv i detta igen!
Citera
2023-11-27, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hoppas verkligen det! Har skapat en ny tråd inför i år: (FB) Är det okej att dra igång Flashbacks julkortstradition igen 2023? - Allmän diskussion

Hoppas verkligen att vi kan blåsa liv i detta igen!
Jag anser det att Flashbacks tradition med julkort borde återupptas igen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in