Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-11-03, 16:13
Medlem
Ayo det här är för skumt hämtade koks nu i lördags fick det så klart i en stor fin sten, nu idag kände jag bara fuck it sitter på halva kvar har nästan dragit allt nu fortfarande ingen effekt, kände på det i lördags hur fsn kan jag inte känna nått nu, liksom läppen domnar fortfarande och man kan känna hur tänderna också domnat men fortfarande ingen effekt
Citera
2025-11-03, 16:19
Medlem
Alla reagerar vi olika och så bra är det inte, finns andra droger med mer drag som dessutom är billigare.
Citera
2025-11-03, 16:25
Medlem
Ja så klart vet jag det finns väll andra alternativ, men tycker bara det är så udda hur fan kunde jag känna nått i lördags nu Inget,
Citera
2025-11-03, 16:31
Medlem
Nån i tråden tipsa om att man skulle dricka innan, så tog ett par glas vatten sen klubba en långhylsa öl kändes som jag fick någon typ av eufori nu men kan lika gärna var den ölen man klunka,
Citera
2025-11-03, 20:00
Medlem
Update gick iväg tagga t systemet mötte han jag brukar möta, hämta lite mer hade kvar 2 lines från det förra testade denna igen bam känner det nu igen typ, min kropp kanske är funked eller nått har läst nånstans att alkohol kan göra det starkare för typ alla 10-15x har jag alltid druckit innan jag tagit, och nu känner jag vetefan alkohol kanske binder det för mig no ide, aja fuck it nu kan jag den
Citera
2025-11-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steroidiskstesolid
Update gick iväg tagga t systemet mötte han jag brukar möta, hämta lite mer hade kvar 2 lines från det förra testade denna igen bam känner det nu igen typ, min kropp kanske är funked eller nått har läst nånstans att alkohol kan göra det starkare för typ alla 10-15x har jag alltid druckit innan jag tagit, och nu känner jag vetefan alkohol kanske binder det för mig no ide, aja fuck it nu kan jag den
Eller fall det kanske är nån grej med att man har ADHD men aja
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in