2022-11-07, 20:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplandskille
Det är Benjamin.
Tips sök Benjam Ingrosso och på bilder
Där finns en bils på den bilden som finns på stoppapressarna
Lägg bevis annars kan du sluta snacka.
Citera
2022-11-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
sen när jobbar Benjamin ingrosso på tv4??
Sen den dagen han fick sitt mat program Benjamins. Har väl gått två säsonger och tror han dessutom vunnit en del priser för programmet!
Citera
2022-11-07, 23:28
Medlem
razizovs avatar
Jag gissar på Malou von S••••• S son Seba**ian.

Han som som lirkade in på TV4. Tyvärr lika kass eller dålig som sin mor..
Citera
2022-11-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Varför är det absolut?

Sett till den blurrade bilden så är tröjan/jackan i en färg som han syns ofta i. Bilden är tagen när han sitter på Joe the Juice, han är där ofta har man hört. Håret är i den längden han har nu.
Killen är ung, och gillar tydligen Milfs. Då ska man väl vara vid 25? I artikeln står det att han måste vara kreativ, han skriver ju musik och låttexter, rätt så kreativt!

Har svårt att se någon annan ta platsen.
Citera
2022-11-08, 02:51
Medlem
Jag tror att det är Rickard Sjöberg. Är inte han Jehovas Vittne?
Sektmänniskor brukar vara översexuella. Titta bara på Knutby, vilket knullande det var där…. Borde döpas om till Knullby.
Citera
2022-11-08, 11:40
Jag skulle tippa på den energiske Leif GW.
Han är dock inte programledare. Trots att han syns i TV4 rätt som det är.
Citera
2022-11-08, 13:58
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Jag skulle tippa på den energiske Leif GW.
Han är dock inte programledare. Trots att han syns i TV4 rätt som det är.

Och var är han programledare, och för det andra, hur ska han komma åt snabeln och runda kaggen?
Citera
2022-11-08, 14:10
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Och var är han programledare, och för det andra, hur ska han komma åt snabeln och runda kaggen?

Hans hjärta klarar nog bara max en runkning,,,
Citera
2022-11-08, 15:09
Medlem
Hade jag haft några hade jag satt pengar på Wahlgrenvalpen. Varför skulle de annars informera om att vederbörandes mamma är varse problematiken i bildtexten? Nu har jag förvisso dålig koll på TV4as programledare, men att Pernilla med avkommor har en närmast medberoende relation till varandra är ju allmänt känt. Har svårt att tro att någon annans mammas inblandning skulle ha något som helst allmänintresse.

Karlns anlete osar dessutom psykisk sjukdom. Var det inte han som köpte en lägenhet men inte klarade av att bo där pga att han kände sig så förskräckligt ensam? Kan lätt tänka mig att han hanterar separationsångesten från mamsen med dopaminruschar och (andra) MILFs.
Citera
2022-11-08, 16:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipansexuell
Hade jag haft några hade jag satt pengar på Wahlgrenvalpen. Varför skulle de annars informera om att vederbörandes mamma är varse problematiken i bildtexten? Nu har jag förvisso dålig koll på TV4as programledare, men att Pernilla med avkommor har en närmast medberoende relation till varandra är ju allmänt känt. Har svårt att tro att någon annans mammas inblandning skulle ha något som helst allmänintresse.

Karlns anlete osar dessutom psykisk sjukdom. Var det inte han som köpte en lägenhet men inte klarade av att bo där pga att han kände sig så förskräckligt ensam? Kan lätt tänka mig att han hanterar separationsångesten från mamsen med dopaminruschar och (andra) MILFs.

Har ju dock gått en del rykten innan både han och Bianca slog igenom att det idkades samlag dem emellan. Det är rykten som verkade rätt vedertagna bland annat från folk på Lidingö där de växte upp.

Sen verkar ju han ha en speciell relation till både sin mor (som rakar röven på honom bland annat i wahlgrens värld) och syrran som gärna pratar om hur mycket han runkar osv.

Tror dock inte detta gäller Benjamin, då de inte hade reducerat honom till ”Programledare” utan slagit på stora trumman typ Folkkär artist, svensk internationell stjärna. Osv
Citera
2022-11-08, 18:13
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Lägg bevis annars kan du sluta snacka.
https://gay-male-celebs.com/swedish-...selfie-photos/
Citera
2022-11-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
https://gay-male-celebs.com/swedish-...selfie-photos/

What??? Har han lagt ut sin kuk på internet? Det är verkligen Benjamin!
Vad snuskig han är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in