• 5
  • 6
2024-05-06, 16:14
Medlem
Det rum hon hyrde var fruktansvärt skitigt, hon verkar vara rätt ofräsch. Har någon bild på henne?
Citera
2024-05-06, 16:15
Medlem
Är inte det bästa att införa retroaktivt dödsstraff för ludret?
Citera
2024-05-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savartrask
Är inte det bästa att införa retroaktivt dödsstraff för ludret?
Utvisning vore rätt. Hon verkar ha det där utmanande utseendet..
Även patronens familj o han själv borde utvisas.
Citera
2024-05-06, 18:23
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Det rum hon hyrde var fruktansvärt skitigt, hon verkar vara rätt ofräsch. Har någon bild på henne?
Finns bild på henne i tråden.
Citera
2024-05-07, 00:48
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
du tror inte hon får betalt då? bara jappar-na?

Det kostar pengar att ligga på topp, hon är intresserad av skönhet, nästan varje arab har minst en näsoperation inplanerad. Pengarna måste fiskas in på enklaste sett. (helst till en BBL också)
Jo så kan det nog vara! Typiskt arab tjejer.
Citera
2024-05-14, 17:57
Medlem
Pandalina4s avatar
Osäker på vilken tråd jag ska välja. Uppdrag Granaknings nya granskning av Dubai som kom idag tar upp Salams lägenhet i Dubai.

Citat:
Kronofogden jagar honom för skulder på 1,5 miljoner kronor.
Samtidigt kan han fortsätta hyra ut sin hemliga lyxlägenhet i Dubai för 240 000 kronor om året, avslöjar SVT:s Uppdrag granskning

https://www.svtplay.se/uppdrag-granskning
https://www.expressen.se/nyheter/sve...enhet-i-dubai/
Citera
2024-05-16, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madmen
Precis vad jag tänkte. Det krävs kapital för att få "green card" genom international Entrepreneur Rule.
Också intressant som de nämnde i dokumentären att Salam varit i San Diego och lagt 60 000 på ett krogbesök.

Man kanske kan tipsa FBI om det? Amerikanare brukar ha lite vettiga straff för sånt och daltar inte med gängkriminella.
Citera
2024-05-16, 20:22
Medlem
Var är den andra tråden om Shebsni?
Vilket fall som helst tycker jag det finns betydligt värre fall och pengafiffel än hans. Han tog emot 500 k från kinesiska firman (som säkert hade tid att förlora dessa pengar) och varför väljer de ut honom att granska? Finns det mer bakom som man inte för reda på här för summan pengar är försvinnande liten i denna värld. Hmm
Citera
2024-05-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Var är den andra tråden om Shebsni?
Vilket fall som helst tycker jag det finns betydligt värre fall och pengafiffel än hans. Han tog emot 500 k från kinesiska firman (som säkert hade tid att förlora dessa pengar) och varför väljer de ut honom att granska? Finns det mer bakom som man inte för reda på här för summan pengar är försvinnande liten i denna värld. Hmm

SOm jag ser det så är det inte de 500K som är det störiga, utan att han har skulder till kronofogden på 1,5 milj och har skadestånd att betala till anhöriga, samtidigt som han äger en lägenhet (värd X antal kronor) och drar in 240 000 om året på att hyra ut.

Hade jag varit anhörig så hade jag kokat. Han är dömd för två mordbeställningar. Det är ju fler anhöriga (t ex 15-åringen) som inte får en krona.
Citera
2024-09-22, 20:53
Medlem
fonders avatar
Någonstans bland hennes SMS har man hittat "Mitt enda syfte med jobbet är Salam". Kan hon ha sökt jobbet p.g.a. honom eller kan det vara så att hon kärat sig i honom först efter hon fått jobbet?
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Fup?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem