• 1
  • 2
2022-11-04, 12:27
Medlem
Jag tänker att man är så skör i huden och slemhinnorna som kvinna efter klimakteriet att det inte är att tänka på. Brrrr
Citera
2022-11-04, 14:24
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Jag tänker att man är så skör i huden och slemhinnorna som kvinna efter klimakteriet att det inte är att tänka på. Brrrr

Hur gammal är du?
Citera
2022-11-04, 14:28
Medlem
Har svårt att tänka mig att bögar skulle sluta knulla för att de blivit pensionärer.
Citera
2022-11-04, 14:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hur vanligt är det att pensionärer har analsex? Gillar Ulla, 79 att bli påsatt i chokladgaraget av Bengt-Åke, 82? Eller är främst vi i den yngre generationen som ägnar sig åt dessa bestyr?

Ja du, den tanken har jag aldrig tänkt, men jag tror att det är mer vanligt för oss yngre. (okej jag är 41 men) Det har nog med nätets genomslag att göra tror jag. Ulla 79 å Bengt-Åke såg nog inte på sånt som vi yngre kan se på dumburken idag. Men det förekom nog även då skulle jag tro, fast att det nog inte var så vanligt förekommande.
Citera
2022-11-04, 14:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanWho
Har svårt att tänka mig att bögar skulle sluta knulla för att de blivit pensionärer.
Skulle heller inte tro det.
https://lemonparty.org/
Citera
2022-11-04, 14:58
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanWho

Sen när handlade inlägget om bögar, läste du ens rubriken?
Citera
2022-11-05, 14:33
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Var det populärt hela vägen från antikens Grekland till dagens Sverige? Om nej irrelevant.
Vad får dig att tro att man någon gång skulle slutat att ha sex på något vis?
Citera
2022-11-05, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand

använd ett bra glidmedel
Citera
2022-11-06, 22:44
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Vad får dig att tro att man någon gång skulle slutat att ha sex på något vis?

Återigen vad som är populärt och vad outsider freaksen sysslar med är två olika saker, folk har säkert ätit bajs i alla dagar och blivit hårda med men det har aldrig varit populärt, skillnad.
Citera
2022-11-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Sen när handlade inlägget om bögar, läste du ens rubriken?

Rubriken säger väl inget om de är bögar eller ej? Analsex är ju rätt vanligt bland just bögar så att pensionerade bögar har analsex är nog rätt troligt.

Sen är ju pensionär ingen ålder..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in