2016-06-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Gardell tycker att vita heterosexuella män är ett mycket större hot mot vad än vad islamister är.

Tycker han det, eller är det bara något han säger för att vara PK? Gardell verkar jäkligt skärpt, så jag har svårt att tro att han talar sanning isåfall.
Citera
2016-06-15, 20:46
Medlem
Zikniks avatar
Den "gode" Gardell gör allt för att verka populär och lite lagom PK-provocerande.
Utspelet om muselmaner lär dock inte uppskattas av broder Mattias!

Feminazisterna älskar emellertid hans hets mot vita heteromän, så allt i allt ligger han på klart plus.
Citera
2016-06-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Ryktas att han homo, nån som har sett Gardell i Stockholm och raggat på yngre män?

Mycket möjligt. Hans man, Mark sagt att dom har en annorlunda syn på vad som är otrohet än vad traditionella par oftast har (dvs knulla runt är ok).
Citera
2016-06-16, 10:33
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Var i Täby växte Gardell upp?
Enligt Wikipedia är Gardell född i Täby men uppväxt i Enebyberg, vilket jag uppfattar som en mindre fashionabel kommundel i Danderyd. Enebyberg hör tydligen även till tätorten Täby, antagligen för att dessa är sammanväxta.
Citera
2016-06-29, 23:11
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Gardell
Jaaaaa satans helvete jävla kuk helvete jasaaaaa! Island tar ledningen. Jag vill knulla alla i hela jävla Reykavik!

Citat:
Yes! Kvittering! Fuck vad man önskar att Island lär England vad Brexit innebär på riktigt!

Han är ytterst fixerad vid sex och snoppar. Han ska ses som en del av den svenska humoreliten

I sin iver att göra en poäng visar han att han är lika allmänbildad som Ernman och Strömstedt. Om det är något Island kan lära England är det hur man blir framgångsrik utan EU. Hur man får en ekonomi att växa bara några år efter en stor ekonomisk krasch. Kändisarna vill verkligen framhäva sin okunskap.
Citera
2016-06-30, 12:53
Medlem
psaks avatar
Citat:
Jaaaaa satans helvete jävla kuk helvete jasaaaaa! Island tar ledningen. Jag vill knulla alla i hela jävla Reykavik!

Citat:
Yes! Kvittering! Fuck vad man önskar att Island lär England vad Brexit innebär på riktigt!

Kul att jag precis innan läste tråden om kändisar som blivit galna. Sicken jävla clown.
Just det ja, ironin i att hylla Island som reder sig utan EU
Citera
2016-06-30, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Citat:

Citat:

Kul att jag precis innan läste tråden om kändisar som blivit galna. Sicken jävla clown.
Nu är det ju så att Jonas G är sk bottom, dvs den som vill ta emot, så han vill nog snarare känna hela isländska landslager i analen. Men visst låter det lite tuffare att vara macho och knulla rumpa
Citera
2016-06-30, 19:19
Medlem
Citat:
Citat:

Citat:

Skrev han verkligen så, prästsonen? Finns källa? Jag vet att JG har skrutit med sin öppna homosex-prostitution i ungdomsåren (har sett & hört honom säga det själv i en ståuppshow), men detta snusk gränsar ju til... riktigt jäkla homoperverst.
Citera
2016-06-30, 22:31
Medlem
Verkistos avatar
Citat:
Citat:

Citat:

Går det att få bekräftelse på att det var det riktige JG som skrev detta? Finns det bevis?

I så fall - vilket äckel denne JG är.

Men finns det bevis?
Citera
2016-07-01, 08:28
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Går det att få bekräftelse på att det var det riktige JG som skrev detta? Finns det bevis?

I så fall - vilket äckel denne JG är.

Men finns det bevis?
Källan är hans twitter...Det står kvar där ännu så det är väl tveksamt om någon har hackat hans konto
Citera
2016-07-01, 10:03
Medlem
andersaanderssonas avatar
Citat:
Källan är hans twitter...Det står kvar där ännu så det är väl tveksamt om någon har hackat hans konto

Sanningen är uppenbar. Han är ett rövhål som enbart hans likar gillar.
Citera
2016-07-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersaanderssona
Sanningen är uppenbar. Han är ett rövhål som enbart hans likar gillar.
Jag känner mig lurad. Jag köpte hans bok "En komikers uppväxt" i min ungdom, och tyckte den var rätt ok. Det ångrar jag nu med tanke på vilket röfvhål han verkar vara...

Men vad bryr han sig om vad vi tycker, han är rik som ett troll och skrattar hela vägen till banken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in