Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
Har ingen inside erfarenhet från NMR men är det inte 99% att en nazzetjej har en likasinnad kille? Föreställer mig tjejer som "trivs bäst med killar för tjejer är så falska" (de får uppmärksamhet genom att vara enda tjejen i gänget och försöker få uppskattning genom att köra med grabbarnas jargong). Jag erkänner att det är en fördom... men ibland stämmer fördomar.
Har ingen erfaren av nazist tjejer heller men folk i förhållande kan ju ha helt skilda åsikter. Att hennes SD kille kanske accepterade hennes lite mer extremare åsikter är väl inte så konstigt man behöver väl knappast hålla med sin partner i allt.
Likaså för henne att acceptera hans mjukare inställning.
NMR anser väl att SD är förrädare, globalister och består av judar osv. Frågan är vad NMR ansåg om hennes val av kille. Om hon infiltrerade SD killen för att påverka han, så var det otroligt korkat att samtidigt vara aktivist för NMR.
Tror inte dom kan ha haft så mycket djupa samtal i deras förhållande, då hennes aktivist kamp för NMR är så otroligt korkat. Hur jag än vrider på det och försöker se det från deras håll så går det inte.
Jag tror inte hennes kille vetat om det, hur det ens är möjlighet eller ville hon medvetet förstöra för honom. Om han vetat så måste han åtminstone fatta vad som skulle kunna hända och försökt och stoppa henne.