UPDATE - PREPARATIONS
Gröning på apotekshuset, bra stealth, snabb leverans, vialerna ser ut som de brukar göra, oljan ser bra ut, verkar vara lika enkel att hantera som jag minns det, lätt flytande och klar olja, tren är gulare än mitt piss så ahhh detta kommer bli kul!

de slängde även med en liten välkommen tillbaka present vilket är jävligt trevligt! härligt gäng helt enkelt
Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Vi är fortfarande kvar i förberedelser men på Måndag så går start skottet!
Saker rullar på och träningen fungerar bra! mer om detta under rätt rubrik.
DOSER
AAS
Jag har inte satt in något än men till en början kommer det se ut såhär:
TESTO E - 437,5 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 437,5 MG/EW - MEDIPHARMA
OXANADROL / OXAR - 350 MG/EW - MEDIPHARMA (blast i 25 dagar)
efter oxarna slås ut så kommer det bli en kort paus och sen uppföljning av tri-tren ala 262,5 MG/EW
Kommer slänga in ca 2 mg arimidex per vecka också då jag vet att jag är känslig för gyno på testo doser runt 500 mg EW men inte förens 2 veckor in efter start då aromatiseringen kommer vara som kraftigast där runt om
Finns inte så mycket att säga om dessa doser eftersom jag inte hoppat på än men är så jävla taggad och väntar på årets första julklappar
PEPTIDER
Kommer slänga in HGH om ca en månad när jag har stabiliserat mig på nya doserna och kommer köra 2 IU ala 5-2 MORNING för o dra ner kostnaden lite
här velar jag jävligt mycket om jag ska köra IFG-1 eller HGH alltså, någon med mycket erfaranhet som vill inflika vad dom känner är mest bang for your buck? kommer inte kunna budgettera båda tyvärr..
PROVER
inget nytt, allt inom ref värden
AI/GYNO
2/10 - har en liten gyno på vänster sida som syns när jag ligger på 20 % BF, syns inte på scenen och jag kommer troligtvis kapa båda körtlarna om ett par år eller så om jag ska upp på scen igen
DAGENS FORM
VIKT OCH FORM
5/10 som tidigare nämnt så förändras min fysik ganska drastigt så fort jag sköter kost och träning.
har fått fram ca 4 av de övre magrutorna, inga cuts utan bara former.. känns jävligt gött! pattarna börjar se bättre ut och jag förväntar mig att den synliga gynon på övervikt kommer försvinna helt inom loppet av 1 månad
-90 kg jag har inte vägt mig men om inte träningen har dragit på mig en jävla massa vätska så skulle jag tippa på att jag ligger precis under eller runt 90 kg just nu, känner jag att jag får fram magrutor och inte bara konturer så kommer jag ställa mig på vågen, skulle misstänka att detta sker på mellan 80-85 kg med prepp i kroppen
VÄLMÅENDE
8/10 blir mer och mer nöjd med vardagen nu när träning och kost sitter!
SEX OCH SAMLEVNAD
8/10 inga konstigheter
STYRKA
5/10 i dagens läge så tränar jag 3 set med 10or på varje övning + ett set som jag känner in övningen
jag tränar på give or take 50 % av mitt 1RM och får oftast in alla reps på första 2 seten, ibland tappar jag lite på sista setet men kommer nog vara tillbaka styrkemässigt betydligt mycket snabbare än vad jag först trodde
KOSTEN
2500 kcal give or take har både high och low days beroende på vad jag tränar
Jag har tagit bort cardion på 60 min EW pga att den ligger efter mina benpass varje gång och utan prepp fixar jag helt enkelt inte detta, kommer sätta igång den igen om en månad.
TRÄNING
BRÖST
Gårdagen bestod av ett bröst pass:
uppvärmning rotator kuffar + downright CC + downright rows med V-grepp
vet ej vad de kallar denna maskinen men en underliggande bröst press som följer bröst fibrerna något otroligt bra, 3 SET x 10 på 50 %
Bänk press 3 SET x 10 på 50 %
small incline hantelpress 3 SET x 10 på 50 %
Incline bench 3 SET x 10 på 50 %
Dips 3 SET x 10 på 50 % SS downright CC 50 %
SIDES
Det lär fyllas på här snart
om jag missat något i min update (någon rubrik eller detalj) så skriv gärna så kan jag följa upp det på nästa inlägg!
MVH // Er griniga subba