2022-11-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Först av allt: Lyssna inte på Boii (Torran). Det ska man aldrig göra. Han är lite som F161's Emil i Lönneberga för "Hyss gör man inte, di bare blir".

Ja du, det är bra jobbat. Själv har jag softat ett tag nu. Snart dags för lite allvar igen!

//Ivan

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det är nog svårt att förstå om man inte har provat, men livet och f.f.a. träningen blir mycket roligare när man går på testo och AAS. Helt underbart att gå på 1000mg testo och känna sig som en brunstig tjur. Sedan kan det hjälpa en att utveckla en mer positiv personlighet.

Skall följa rapporten hursomhelst!

Ni är för jävla goa grabbar! När man läser era inlägg så blir man glad som fan att man ändå tog upp skrivandet igen, bara latjo snack mellan himmel och jord och en jävla massa testo i luften!

Det lär bli start nästa vecka om allt går som planerat!
Citera
2022-11-08, 11:15
Medlem
UPDATE - PREPARATIONS

Gröning på apotekshuset, bra stealth, snabb leverans, vialerna ser ut som de brukar göra, oljan ser bra ut, verkar vara lika enkel att hantera som jag minns det, lätt flytande och klar olja, tren är gulare än mitt piss så ahhh detta kommer bli kul! de slängde även med en liten välkommen tillbaka present vilket är jävligt trevligt! härligt gäng helt enkelt

Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?

Vi är fortfarande kvar i förberedelser men på Måndag så går start skottet!

Saker rullar på och träningen fungerar bra! mer om detta under rätt rubrik.

DOSER
AAS

Jag har inte satt in något än men till en början kommer det se ut såhär:

TESTO E - 437,5 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 437,5 MG/EW - MEDIPHARMA
OXANADROL / OXAR - 350 MG/EW - MEDIPHARMA (blast i 25 dagar)

efter oxarna slås ut så kommer det bli en kort paus och sen uppföljning av tri-tren ala 262,5 MG/EW

Kommer slänga in ca 2 mg arimidex per vecka också då jag vet att jag är känslig för gyno på testo doser runt 500 mg EW men inte förens 2 veckor in efter start då aromatiseringen kommer vara som kraftigast där runt om

Finns inte så mycket att säga om dessa doser eftersom jag inte hoppat på än men är så jävla taggad och väntar på årets första julklappar

PEPTIDER

Kommer slänga in HGH om ca en månad när jag har stabiliserat mig på nya doserna och kommer köra 2 IU ala 5-2 MORNING för o dra ner kostnaden lite

här velar jag jävligt mycket om jag ska köra IFG-1 eller HGH alltså, någon med mycket erfaranhet som vill inflika vad dom känner är mest bang for your buck? kommer inte kunna budgettera båda tyvärr..

PROVER

inget nytt, allt inom ref värden

AI/GYNO

2/10 - har en liten gyno på vänster sida som syns när jag ligger på 20 % BF, syns inte på scenen och jag kommer troligtvis kapa båda körtlarna om ett par år eller så om jag ska upp på scen igen

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM

5/10 som tidigare nämnt så förändras min fysik ganska drastigt så fort jag sköter kost och träning.
har fått fram ca 4 av de övre magrutorna, inga cuts utan bara former.. känns jävligt gött! pattarna börjar se bättre ut och jag förväntar mig att den synliga gynon på övervikt kommer försvinna helt inom loppet av 1 månad

-90 kg jag har inte vägt mig men om inte träningen har dragit på mig en jävla massa vätska så skulle jag tippa på att jag ligger precis under eller runt 90 kg just nu, känner jag att jag får fram magrutor och inte bara konturer så kommer jag ställa mig på vågen, skulle misstänka att detta sker på mellan 80-85 kg med prepp i kroppen

VÄLMÅENDE

8/10 blir mer och mer nöjd med vardagen nu när träning och kost sitter!

SEX OCH SAMLEVNAD

8/10 inga konstigheter

STYRKA

5/10 i dagens läge så tränar jag 3 set med 10or på varje övning + ett set som jag känner in övningen
jag tränar på give or take 50 % av mitt 1RM och får oftast in alla reps på första 2 seten, ibland tappar jag lite på sista setet men kommer nog vara tillbaka styrkemässigt betydligt mycket snabbare än vad jag först trodde

KOSTEN

2500 kcal give or take har både high och low days beroende på vad jag tränar
Jag har tagit bort cardion på 60 min EW pga att den ligger efter mina benpass varje gång och utan prepp fixar jag helt enkelt inte detta, kommer sätta igång den igen om en månad.

TRÄNING
BRÖST

Gårdagen bestod av ett bröst pass:
uppvärmning rotator kuffar + downright CC + downright rows med V-grepp

vet ej vad de kallar denna maskinen men en underliggande bröst press som följer bröst fibrerna något otroligt bra, 3 SET x 10 på 50 %
Bänk press 3 SET x 10 på 50 %
small incline hantelpress 3 SET x 10 på 50 %
Incline bench 3 SET x 10 på 50 %
Dips 3 SET x 10 på 50 % SS downright CC 50 %

SIDES

Det lär fyllas på här snart

om jag missat något i min update (någon rubrik eller detalj) så skriv gärna så kan jag följa upp det på nästa inlägg!

MVH // Er griniga subba
Citera
2022-11-09, 14:03
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
UPDATE - PREPARATIONS

Gröning på apotekshuset, bra stealth, snabb leverans, vialerna ser ut som de brukar göra, oljan ser bra ut, verkar vara lika enkel att hantera som jag minns det, lätt flytande och klar olja, tren är gulare än mitt piss så ahhh detta kommer bli kul! de slängde även med en liten välkommen tillbaka present vilket är jävligt trevligt! härligt gäng helt enkelt

Vi är fortfarande kvar i förberedelser men på Måndag så går start skottet!

Saker rullar på och träningen fungerar bra! mer om detta under rätt rubrik.

DOSER
AAS

Jag har inte satt in något än men till en början kommer det se ut såhär:

efter oxarna slås ut så kommer det bli en kort paus och sen uppföljning av tri-tren ala 262,5 MG/EW

Kommer slänga in ca 2 mg arimidex per vecka också då jag vet att jag är känslig för gyno på testo doser runt 500 mg EW men inte förens 2 veckor in efter start då aromatiseringen kommer vara som kraftigast där runt om

Finns inte så mycket att säga om dessa doser eftersom jag inte hoppat på än men är så jävla taggad och väntar på årets första julklappar

PEPTIDER

Kommer slänga in HGH om ca en månad när jag har stabiliserat mig på nya doserna och kommer köra 2 IU ala 5-2 MORNING för o dra ner kostnaden lite

här velar jag jävligt mycket om jag ska köra IFG-1 eller HGH alltså, någon med mycket erfaranhet som vill inflika vad dom känner är mest bang for your buck? kommer inte kunna budgettera båda tyvärr..

PROVER

AI/GYNO

2/10 - har en liten gyno på vänster sida som syns när jag ligger på 20 % BF, syns inte på scenen och jag kommer troligtvis kapa båda körtlarna om ett par år eller så om jag ska upp på scen igen

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM

5/10 som tidigare nämnt så förändras min fysik ganska drastigt så fort jag sköter kost och träning.
har fått fram ca 4 av de övre magrutorna, inga cuts utan bara former.. känns jävligt gött! pattarna börjar se bättre ut och jag förväntar mig att den synliga gynon på övervikt kommer försvinna helt inom loppet av 1 månad

-90 kg jag har inte vägt mig men om inte träningen har dragit på mig en jävla massa vätska så skulle jag tippa på att jag ligger precis under eller runt 90 kg just nu, känner jag att jag får fram magrutor och inte bara konturer så kommer jag ställa mig på vågen, skulle misstänka att detta sker på mellan 80-85 kg med prepp i kroppen

VÄLMÅENDE

8/10 blir mer och mer nöjd med vardagen nu när träning och kost sitter!

SEX OCH SAMLEVNAD

8/10 inga konstigheter

STYRKA

5/10 i dagens läge så tränar jag 3 set med 10or på varje övning + ett set som jag känner in övningen
jag tränar på give or take 50 % av mitt 1RM och får oftast in alla reps på första 2 seten, ibland tappar jag lite på sista setet men kommer nog vara tillbaka styrkemässigt betydligt mycket snabbare än vad jag först trodde

KOSTEN

Jag har tagit bort cardion på 60 min EW pga att den ligger efter mina benpass varje gång och utan prepp fixar jag helt enkelt inte detta, kommer sätta igång den igen om en månad.

TRÄNING
BRÖST

Gårdagen bestod av ett bröst pass:
uppvärmning rotator kuffar + downright CC + downright rows med V-grepp

vet ej vad de kallar denna maskinen men en underliggande bröst press som följer bröst fibrerna något otroligt bra, 3 SET x 10 på 50 %
Bänk press 3 SET x 10 på 50 %
small incline hantelpress 3 SET x 10 på 50 %
Incline bench 3 SET x 10 på 50 %
Dips 3 SET x 10 på 50 % SS downright CC 50 %

SIDES

om jag missat något i min update (någon rubrik eller detalj) så skriv gärna så kan jag följa upp det på nästa inlägg!

MVH // Er griniga subba

Du kan dina grejer, det hör jag det. Ska bli intressant att följa!

//Ivan
Citera
2022-11-09, 14:17
Medlem
Fullfart igen ja underbart att se, följer här i kulisserna 😁
Citera
2022-11-10, 14:05
Medlem
Citat:
Du kan dina grejer, det hör jag det. Ska bli intressant att följa!

//Ivan

Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Fullfart igen ja underbart att se, följer här i kulisserna 😁

Jag gör mitt bästa

nu jävlar åker vi grabbar! first stop at gainzville
Citera
2022-11-10, 17:38
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Jag gör mitt bästa

nu jävlar åker vi grabbar! first stop at gainzville

Go! Go!!! GOOOO!!!
Citera
2022-11-14, 21:26
Medlem
UPDATE - PREPARATIONS
PANG BOOM CRASH MISTER COOL

allt flög in felfritt imorse, var ledig ifrån jobbet idag så blev en lunch nap, iväg till gymmet på kvällen, dåligt humör här på kvällen men mår as bra nu efter gymmet

DOSER
AAS
Höger axel fick smaka på såsen, socker pillerna smakade mycket bra!

Inget pip what so ever, lika lätt viskositet som jag minns ifrån apotekshuset och allmänt bara gött

Satte en ml vardera i höger axel som sagt, kommer köra detta EoD i 6 dagar som frontning, inte sugen på 4 ml e4d just nu, efter 8 dagar går jag ner på 2 ml e4d där Vecko dosen blir stabil. 25 mg oxar morgon och 25 mg kväll

Inget adex ännu.

Förväntar mig att träna på 60 % av PR kommer vara lätt till slutet av månaden så det är det jag förväntar mig av dessa doser på ingång inget annat

PEPTIDER

Kommer slänga in HGH om ca en månad när jag har stabiliserat mig på nya doserna och kommer köra 2 IU 5-2 MORNING för o dra ner kostnaden lite

Jag har bestämt mig för HGH på detta och kanske har fått tag i äkta apoteksvaror! Skulle vara sjukt nice!

PROVER

AI/GYNO

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM
4/10 flat as fuck... sovit skit och ätit alldeles för lite denna helgen, kosten sköts slaviskt på vardagarna och mesta dels på helgen också om det inte blir som nu, att jag faktiskt äter för lite, går aldrig på överskott men kanske ändras efter månadsskiftet beroende på vart vi är då

VÄLMÅENDE

6/10 dåligt humör idag, tråkiga nyheter och dålig kost och sömn, nyheterna är inte nödvändigtvis dåliga men det lutar åt det hållet.. kosten och sömnen kommer sitta 100 % denna veckan

SEX OCH SAMLEVNAD
9/10 mycket bra!

STYRKA

5/10 siffrorna just nu under comeback kommer representera vad jag tränar på av 1 rep max så alltså 50 %, detta kör jag alla mina 3 set på minst 10 reps om inget annat anges under styrka

Jag hade mer i tanken idag men eftersom det är comeback så ska jag hålla mig till planen dvs - 50 % månaden ut

KOSTEN

TRÄNING
RYGG

Uppvärmning - Chins med 11 kg motståndsband 3 set
En egen twist på pull downs och rodd
8 SET x 10 på 80 kg - 2 olika grepp

Rodd med medel grepp 3 SET x 10 på 80 kg
Rackpulls i maskin 3 SET x 10 på 150 kg
Pulldowns brett grepp 3 SET x 10 på 60 kg
Pulldowns v grepp 3 SET X 10 på 60 kg

Väldigt låga vikter på 50 % men jag jobbar strikt som satan, TUT + full ROM och bara tillåter mig själv att komma tillbaka

SIDES

Ganska mycket som repeteras i rapporten, jag lovar att detta inte kommer se likadant ut när vi är igång på riktigt! Ni som följt min resa tidigare vet att alla rapporter brukar vara väldigt olika
Citera
2022-11-15, 08:01
Medlem
IvanDF2s avatar
Grym uppdatering, keep it up!

När ska du bestämma dig om du ska tävla? Om så, vilken tävling (om du nu vill berätta det)?

//Ivan
Citera
2022-11-15, 11:14
Medlem
Citat:
Grym uppdatering, keep it up!

När ska du bestämma dig om du ska tävla? Om så, vilken tävling (om du nu vill berätta det)?

//Ivan

just nu är tävling så jävla långt bort, kommer inte köra någon tävling på 3 år iallafall det är bestämt

därefter får vi se, planen är väll ett kval in i SM eftersom min 5 års period hinner löpa ut tills dess

kör jag SM och det går bra så fortsätter jag nog utomlands därifrån samma år för att sedan gå av scenen i minst 3 år till
Citera
2022-11-15, 11:21
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
just nu är tävling så jävla långt bort, kommer inte köra någon tävling på 3 år iallafall det är bestämt

därefter får vi se, planen är väll ett kval in i SM eftersom min 5 års period hinner löpa ut tills dess

kör jag SM och det går bra så fortsätter jag nog utomlands därifrån samma år för att sedan gå av scenen i minst 3 år till

Vad menas med att din 5-årsperiod hinner löpa ut?
Innebär det att du har några tävlingar i ryggen?

//Ivan
Citera
2022-11-15, 16:34
Medlem
Citat:
Vad menas med att din 5-årsperiod hinner löpa ut?
Innebär det att du har några tävlingar i ryggen?

//Ivan

Yes, i dagens läge har jag redan kval till SM
Citera
2022-11-15, 16:44
Medlem
nog fan är det iallafall 50 mg oxar jag har i blodet..

trött som själva satan vilket jag alltid blir och en skum hunger som beskriver sig inte vara sugen på någonting alls, lätt irriterad på allting idag trots att jag vet varför.. exakt denna känslan jag får på bra oxar varenda gång, brukar lägga sig efter någon vecka dessa biverkningar om jag inte hinner slå ihjäl någon ungdom innan dess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in