• 1
  • 2
2022-11-01, 10:24
Medlem
Är det någon mer än jag som haft sex med upptagna tjejer (utan att deras män gett sitt medgivande till det) och fått en känsla av dominans när man sprutat sin säd i fättan eller fyllt hennes mun med den?

Jag får en känsla av erövring varje gång jag haft nöjet att ta mig an en upptagen kvinna.
Citera
2022-11-01, 10:44
Medlem
PistolPartiets avatar
Ja, det ligger ju i vår natur som män (hanar) att vilja sprida vår säd både för att sprida avkomma men också för att markera revir.
Citera
2022-11-01, 11:03
Medlem
Ja, jag älskar att fullspruta gifta kvinnor, ca 15-20 år äldre. Att dom åker hem till sina feta flintisgubbar med trosorna indränkta i min säd
Citera
2022-11-01, 11:15
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Ja, jag älskar att fullspruta gifta kvinnor, ca 15-20 år äldre. Att dom åker hem till sina feta flintisgubbar med trosorna indränkta i min säd
Tänder du mogna kvinnor? Hur får du upp den? Ska det vara taxöron så du vill spruta extra mycket?
Citera
2022-11-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Tänder du mogna kvinnor? Hur får du upp den? Ska det vara taxöron så du vill spruta extra mycket?
Om du vill ha riktig het och eldig sex, ska du prova en utsvulten mogen kvinna som inte har känt hård och redig kuk på årotal.
Citera
2022-11-01, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan

Finns många fräscha äldre kvinnor.
Citera
2022-11-01, 11:22
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourMomSwallowsCum
Är det någon mer än jag som haft sex med upptagna tjejer (utan att deras män gett sitt medgivande till det) och fått en känsla av dominans när man sprutat sin säd i fättan eller fyllt hennes mun med den?
Ifall en tjej har sex med någon är hon inte upptagen med någon annan på ett känslomässigt sett.

Och vare sig ifall det är sant det du säger eller (mer troligt) din inre fantasi så handlar det för din del att du söker bekräftelse på att du betyder nåt för någon nånstans.

Det kallas för narcissistisk personlighetsstörning att du ständigt går omkring och oroar dig om du är centrum av universum eller inte.
Citera
2022-11-01, 11:23
Medlem
Citat:

Jag får en känsla av erövring varje gång jag haft nöjet att ta mig an en upptagen kvinna.

Kan bara hålla med. Dels spänningen som skapas av att knulla en upptagen tjej och dels känslan av att hon inte får nog hemma. Speciellt när man sprutar i hennes fitta.
Citera
2022-11-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Ja, det ligger ju i vår natur som män (hanar) att vilja sprida vår säd både för att sprida avkomma men också för att markera revir.

Känslan av att markera revir är just det jag går igång på.
Citera
2022-11-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Ifall en tjej har sex med någon är hon inte upptagen med någon annan på ett känslomässigt sett.

Och vare sig ifall det är sant det du säger eller (mer troligt) din inre fantasi så handlar det för din del att du söker bekräftelse på att du betyder nåt för någon nånstans.

Det kallas för narcissistisk personlighetsstörning att du ständigt går omkring och oroar dig om du är centrum av universum eller inte.

Min inre fantasi? Menar du att det inte finns kvinnor som är otrogna? Har haft sex med 3 kvinnor som haft sambos/varit gifta och som jag haft en längre sexuell relation med.
Citera
2022-11-01, 11:27
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Finns många fräscha äldre kvinnor.
Enligt dig kanske, smaken som baken
Pratar inte om deras hygien nu.
Citera
2022-11-01, 11:35
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Min inre fantasi? Menar du att det inte finns kvinnor som är otrogna? Har haft sex med 3 kvinnor som haft sambos/varit gifta och som jag haft en längre sexuell relation med.
Det är det du påstår på flashback, inget som kan eller innehar nåns intresse att bekräftas.

Men det du skriver om att du ser det som att du är dominant osv kommer från din personlighetsstörning. Klart att otrohet finns men då är det just för att det inte finns nån känslomässighet i relationen som är menad/påstådd att vara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in