2022-10-31, 21:56
Medlem
Banangrottas avatar
Bomba mig med tips på julklappar till julklappsleken. För vuxna. 200 kr. Det ska inte vara tramsiga saker utan användbara saker, vilket gör det hela svårare för mig. Kommer inte på en enda sak. Hjälp!
Citera
2022-10-31, 21:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangrotta
Bomba mig med tips på julklappar till julklappsleken. För vuxna. 200 kr. Det ska inte vara tramsiga saker utan användbara saker, vilket gör det hela svårare för mig. Kommer inte på en enda sak. Hjälp!

Vad är julklappsleken?
Citera
2022-10-31, 22:07
Medlem
Köp typ en mixer en sån man kan göra smoothies med. Brukar finnas på tex net on net.
Citera
2022-10-31, 22:26
Medlem
För 50 kr - en låda tomteskum.
För 200 kr - fyra lådor tomteskum!
Citera
2022-10-31, 22:27
Medlem
tastass avatar
Snöskyffel, alla vill ha stora paket
Citera
2022-10-31, 22:56
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Lökhackare, elektrisk fotfil, elektrisk citruspress. Youghurtmaskin, blender.
Citera
2022-10-31, 23:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du Dollarstore, Biltema eller liknande butiker i närheten?
Där finns både hushållsgrejor, verktyg och allt möjligt annat.

När vi kör brukar man tänka att det skall vara endera praktiskt, gott, eller roligt.

Grejen med julklappsleken är ju att man slipper tänka på vad som passar vem, men att det inte bara skall vara rent trams.
Så allt går ju - ljus, porslin, verktyg, ficklampor, spel, handdukar, prydnad, praliner, vin, öl, osv..
Citera
2022-10-31, 23:09
Medlem
peterZiipens avatar
2 burkar Svenskjävlar och så paketerar du dem uppepå varandra, så ser det ut som en stock snus.

https://www.partykungen.se/haupt-lakrits-svenskjavlar-70960.html?gclid=CjwKCAjw5P2aBhAlEiwAAdY7dDX9IdH4T ixw0JROIi6_--XwByitrZX0 Np_jOn7sHwcVc9hGqbfZghoCF1IQAvD_BwE

Blir lite festligt efteråt, då man kan bjuda alla
Citera
2022-11-01, 00:16
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:

https://svampladan.se/svampladan
Citera
2022-11-01, 00:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Något roligt spel, vevradio, vattenrenare, frystorkad mat, ficklampa eller något annat som kan vara bra att ha.
Citera
2022-11-09, 20:30
Medlem
Banangrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Något roligt spel, vevradio, vattenrenare, frystorkad mat, ficklampa eller något annat som kan vara bra att ha.

Bra idé, tack
Citera
2022-11-09, 20:31
Medlem
Banangrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
https://svampladan.se/svampladan

Kul!
Citera
  • 1
  • 2