Citat:
Ursprungligen postat av
Severloh
Jag överväger för första gången någonsin att skaffa ett twitterkonto bara för det.
Hoppas nu att han faktiskt rensar upp i det där jävla vänsterträsket.
Tycker redan att han har gjort ett bra jobb med att ta twitter åt rätt håll med att betalda konton hamnar högst upp i flödet och därmed så kan inte (varken vänster eller högersidan) trollen spamma med 100K svar eftersom att de ändå hamnar i botten av svaren.
Det finns säkert mycket mer att göra för att få bort många av de dåliga sidorna med twitter.