• 1
  • 2
2022-10-27, 23:01
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Fullt rimlig radering då inlägget är tramsigt och sänker nivån i tråden. Så mycket OT tycker jag dock inte det är. Ett raderat inlägg är hur som helst inget att tjafsa om. Tycker för övrigt Chantre skött moduppdraget föredömligt sedan hen började för några månader sedan -aktiv och vettig.
Håller med dig till 100% om det fetmarkerade, och även blomvattnare upplever jag som en erfaren rättvis kunnig moderator (båda effektiva på att ta bort störande dynga för oss övr. ABoK skribenter).
Citera
2022-10-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Fullt rimlig radering då inlägget är tramsigt och sänker nivån i tråden. Så mycket OT tycker jag dock inte det är. Ett raderat inlägg är hur som helst inget att tjafsa om. Tycker för övrigt Chantre skött moduppdraget föredömligt sedan hen började för några månader sedan -aktiv och vettig.

sänker nivån i tråden?
Ska inlägg som ligger under medelnivån raderas?

Hur ser man hur en mod sköter uppdraget?
Du har inte speciella insyns rättigheter väl? Hur ser du hur Chantre sköter sig?
Citera
2022-10-29, 01:08
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
sänker nivån i tråden?

Du har inte speciella insyns rättigheter väl? Hur ser du hur Chantre sköter sig?

Man får rätta sig efter regelverket. 0.03 kan ju tolkas ganska brett avseende trams, och det är bra då högaktiva trådar lätt spårar ur i sidodiskussioner och tjafs om allt får stå kvar.

När det gäller modererande ser man ju hur en hel del aktivivitet via moderatorsmeddelanden. Jag har noterat att Chantre är tidig på bollen när nya trådar dyker upp. Uppdaterar sammanfattningar etc. Gör det lättare för oss som läser helt enkelt. Det tycker jag man ska ha cred för.
Citera
2022-10-29, 01:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
sänker nivån i tråden?

Det finns en regel som heter "KFK - kvalitet före kvantitet" av en anledning.
Citera
2022-12-07, 04:29
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuPredikare
Mod "Chantre" tog bort mitt inlägg i denna tråd
Mod ovan påstår att 1. båda är svenska medborgare och att jag därför 2. inte kan skriva som jag gör, + 3. att det kan gå emot 1.03.
1. Ja?
2. Nej?
3. Exakt.

Det var en generös beskrivning av det du håller på med. Vad är problemet?
Det finns nog inte en käft som uppskattar såna enfaldiga formuleringar på forumet.
Hade du gjort en omröstning i tråden om inlägget skulle ha varit kvar, hade ingen velat ha det där.

Att du ens ifrågasätter en sån självklarhet, får mig att undra varför du är här, ö h t.

Oseriöst, felaktigt, destruktivt och plumpt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in