• 4
  • 5
2022-11-01, 21:40
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Alltså, om du inte fattat det så tänder flator på tjejer. Alltså tjejer som har kvinnligt kön.

Som du tänker skulle man kunna kasta lite ladyboys efter heteromän och alla skulle gå loss på dem. Nej just det de skulle inte det efter som de är hetero.

Så varför vill dom ha tjejer som ser ut som killar då?
Citera
2022-11-01, 21:44
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så varför vill dom ha tjejer som ser ut som killar då?

Vill de det då? Det jag sett är att de gillar rätt vanliga tjejer.
Citera
2022-11-03, 12:56
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Bra att du tar upp denna mycket intressanta fråga. Man tycker att lesbiska tjejer borde snarare dras till mycket feminina och vackra tjejer. Men ofta (inte alltid) ser man faktiskt flatpar som den ena ser ut som en kille. Ful kille oftast med överdriven killfrisyr och fula jeans som ska föreställa killigt.

Tex i netflix 'irma vep' så är ju alicias rollkaraktär lesbisk med laurie och båda är ju supermodellsnygga.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_SYVC1uzU0&t=86s

Tror det har med sexual polaritet att göra. Kvinnor är för det mesta lagda åt det feminina hållet så när de är lesbiska så dras de till en kvinna som har mer maskulina drag och tar ledningen i förhållandet. Och de maskulint lagda kvinnorna dras till de feminina kvinnorna helt enkelt.
Citera
2022-11-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Ja du berättar hur det brukar vara , och det är det ts utgår ifrån. Frågan är inte hur det är utan varför.

Man kan förstå att en tjej vill ha en snygg tjej, men inte att någon vill ha en fejkman.
Man kan förstå bögar som gillar kuk och vill bli påsatta, det är det motsatta till att vara en riktig man. Men bögar som föredrar en mansrumpa framom kvinnorumpa, en ful äcklig rumpa i stället för en härlig och gosig kvinnorumpa, det är helt oförståeligt. Han vill vara man men ändå inte.

Det är något som inte står rätt till med flator och bögar.

Vart någonstans har kvinnor gosiga rumpor...???Lät ju bara äckligt och fruktansvärt avtändande. Lät som om du typ vill stoppa in näsan i nån kärrings skita och gosa runt därinne.....blä. Mår illa. Spelar ingen roll hur sjukt snygg en kvinna skulle vara jag skulle aldrig gosa med hennes röv. Min man har ett miniarsle i vilket jag skiter totalt. Det är ju bra att han har en röv så han kan skita men annars bryr jag mig skit om arslen.
Citera
2022-11-03, 18:04
Medlem
Psykonaut-s avatar
Förvirrade könsroller, avvikande sexuella preferenser samt tusentals varianter av det.
Om ni funderar på varför vissa män är shemales och varför andra män tänder just på dem.
Då kanske ni kan greppa Hbtqi-rörelsen och ge er själva svaret på frågan.
Citera
2022-11-03, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av ANewWayToSayHooray
Tror det har med sexual polaritet att göra. Kvinnor är för det mesta lagda åt det feminina hållet så när de är lesbiska så dras de till en kvinna som har mer maskulina drag och tar ledningen i förhållandet. Och de maskulint lagda kvinnorna dras till de feminina kvinnorna helt enkelt.

Knappast att en flodhäst som tex lotta 'sexofredaren' brome kan få napp på en snygging. Därför såna som hon måste våldföra sig på tjejer.
Citera
2022-11-04, 04:08
Medlem
Merwinnas avatar
Ja det undrar jag också. Om man nu gillar tjejer, så borde man väl - precis som en man - vilja ha en tjej som är så vacker och feminin som möjligt. Varför skaffa en kvinna som är som en man, i stället för att skaffa en man om det nu är manlighet man tänder på - och slippa alla problemen med att ses som avvikande, inte kunna få barn på naturligt sätt o.s.v.?

Jag misstänker att kvinnor som dras till butchflator har en ännu djupare störning än andra lesbiska kvinnor. Och samma gäller naturligtvis de homosexuella män som vill ha unga pojkar som klär ut sig i brudklänning, och annat som ska anspela på femininitet. Helt galet - och synd att sådant sanktioneras i vårt samhälle. Man får hoppas att regeringsbytet var början på en genomgående förändring på många plan.
Citera
2022-11-04, 05:27
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiiiiniiti22
Min man har ett miniarsle i vilket jag skiter totalt. Det är ju bra att han har en röv så han kan skita men annars bryr jag mig skit om arslen.

Då instämmer du alltså i att bögar som vill doppa i mansrövar är märkligt lagda.
Citera
2022-11-05, 14:19
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Då instämmer du alltså i att bögar som vill doppa i mansrövar är märkligt lagda.

För de flesta homosexuella män är det faktiskt stjärten som sitter i högsätet.
Citera
2022-11-05, 14:28
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
För de flesta homosexuella män är det faktiskt stjärten som sitter i högsätet.
Såg i Sex and the city tror jag att de hade en app för bögar, då en bög fick pling i luren och sprang in i en toalett och sög av en annan bög.
Vissa bögar blir nöjda bara av att få tillfredsställt en annan bög. En bekräftelse på att de duger antagligen är värt än mer att få egen tillfredställelse av sexet.
Andra bögar vill bara sätta på en röv och skiter helt i att den andra bögen ska gilla det.

De kompletterar varandra.
Citera
2022-11-05, 16:59
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Såg i Sex and the city tror jag att de hade en app för bögar, då en bög fick pling i luren och sprang in i en toalett och sög av en annan bög.
Vissa bögar blir nöjda bara av att få tillfredsställt en annan bög. En bekräftelse på att de duger antagligen är värt än mer att få egen tillfredställelse av sexet.
Andra bögar vill bara sätta på en röv och skiter helt i att den andra bögen ska gilla det.

De kompletterar varandra.
Ytterst instruktivt. Tack!
Citera
2025-04-02, 19:33
Medlem
Att vara flata är en mentalsjukdom i grunden.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in