2022-10-23, 20:16
Medlem
Domass avatar
Alla har vi varit med om det någon gång, allafall vi män som ser normalklädda ut och som inte ser ut som en könlös morot som hellre ser att alla åker el cykel än att samhället klarar sig energiförsörjningssmässigt.

Jag talar så klart om feministerna, oftast storstadsfeministerna, unga tjejer som gärna slänger
ett ont öga efter det andra könet även om människan inte har förolämpat eller skadat någon.

Spelar egentligen ingen roll om det är en medelåldersman eller en man runt 18 års åldern.

Så länge jag kommer ihåg har näringsfattiga och lätthjärntvättade idioter av det andra könet alltid
slängt elaka och onda blickar efter män bara för att dom är just, män.

Nu till min frågeställning: Kommer detta uppföra? Kommer de se att de blivit hjärntvättade med
ett mer desperat och ologiskt vänstermedialt etablissemang som utdömer alla som fascister eller
medhjälpare till fascister?

Hur ser deras lärdomskurva ut? Kommer dessa människor inse att män inte är onda? Utan att dom
är som precis alla andra? Att man kan vilja ha ett planerbart energisystem som fungerar utan att vilja låsa in folk i koncentrationsläger och gasa ihjäl dom?

Eller att faktiskt uppehållstillstånd i övriga delar av världen är något som inte är permanent, utan något som löper ut när den som har flytt igen kan återvandra till sitt hemland?

Vad är era tankar om det? Kommer de inse att logiken inte håller längre i samhällsdebatten som vänstern för fram? Eller kommer det bara bli värre för vissa och övergå i någon slags mentalsjukdom?

Nu vet jag att trådstarten började med feminismen, men i med att dessa människor tycker ungefär
exakt samma i alla frågor som Aftonbladet gör så vävde jag in det helt enkelt och det belyser samma grundproblem... Att dom har blivit hjärntvättade och om dom kommer upptäcka detta då hoten från vänstermedia och åsiktskorridoren blir allt tätare och tätare och tätare.

Mvh!
Citera
2022-10-23, 20:22
Medlem
sparrisjesuss avatar
Jag undrar verkligen genuint varför detta upprör dig så mycket. Nu har ju högern makten igen, så de flesta bör ju hålla med dig. Vad gör det att några unga tjejer kollar lite konstigt på dig?
Citera
2022-10-23, 20:23
Medlem
krautbrains avatar
Jag har forskat om hur många mikroaggressioner det går på en riktigt aggression.
(FB) Hur många mikroaggressioner går det på en riktig aggression?
27 år tar det att komma upp till riktig utskällning om kärringar tittar snett på dig 100 gånger om dagen.
Är det ens värt att ta upp då?
Senast redigerad av krautbrain 2022-10-23 kl. 20:27.
Citera
2022-10-23, 20:29
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Jag beräknade just hur många mikroaggressioner det går på en riktigt aggression.
(FB) Hur många mikroaggressioner går det på en riktig aggression?
27 år ta det att komma upp till riktig utskällning om kärringar tittar snett på dig 100 gånger om dagen.
Är det ens värt att ta upp då?

Det beror ju människan också och vad de har för temperament, om någon är genuint ond mot dom medan jag försöker vara genuint god mot mina människor i min omgivning och får samma behandling hela tiden så kommer det antagligen tillslut leda till att man blir arg.

Är inte det berättigat eller? Jag har ju för fan inte gjort något, 99,5 % av människor gör oftast inget ont, ändå går dessa runt och genuint projicerar ett hat på 50 % av jordens befolkning.

Jag undrar då hur man får bort detta, kommer det lösa sig självt?

Jag ser ju såklart på dessa individer som pantade offer, så tomma man kan vara utan tankar.

Men innan jag kom till den insikten så reagerade jag ju på det sättet som jag beskrev i första stycket, och jag antar att mer eller mindre alla män reagerar på samma sätt. Då ingen gillar att bli förolämpad dagligen för ingenting och att man ska veta att man är en genuint ond människa.
Citera
2022-10-23, 20:33
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrisjesus
Jag undrar verkligen genuint varför detta upprör dig så mycket. Nu har ju högern makten igen, så de flesta bör ju hålla med dig. Vad gör det att några unga tjejer kollar lite konstigt på dig?

För att jag är intresserad av att se mitt folk må bra igen, det är därför funderingen dök upp. Kommer detta problemet lösa sig självt eller inte?

Samma kan man ju säga om klimathysterin, hur många köper den nu?

Det samma med asylhysterin, hur många köper den nu?

Eller att hårdare straff är lika med en fascistisk polisstat där nazisterna M, KD, SD och L styr vad
folk ska göra, tycka och tänka?

Så samma gäller väl för goda kvinnor vs onda män? Hur blev män onda? Varför tänker dom så? Och vad vinner en sån människa på det?
Citera
2022-10-23, 20:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Det finns 2 grupper som jag ibland får en dålig känsla av när jag är ute och går och att dom vill köra över mig och det är unga tjejer och medelålders blattar. Vet inte om jag observerat så mycket kaxiga blickar dock.

Vissa unga nazifeminister växer upp och vissa blir som vraken du ser här på flashback och växer aldrig upp utan dom gör offerkoftan till en del av deras livsstil och förblir bittra jättebebisar hela livet.

Däremot så ökade väl unga tjejer rätt rejält för SD detta året mot förra valet? Så dom extremt tunga vänstervindarna är nu över.
Citera
2022-10-23, 20:52
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Endast betamän bryr sig om vad feministerna tycker. De är nu på dekis, feministik ideologi passar inte i tidsålder av kris-som är på väg. Det är en ideologi för goda tider och överskott.
Citera
2022-10-23, 23:21
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domas
Alla har vi varit med om det någon gång, allafall vi män som ser normalklädda ut och som inte ser ut som en könlös morot som hellre ser att alla åker el cykel än att samhället klarar sig energiförsörjningssmässigt.

Jag talar så klart om feministerna, oftast storstadsfeministerna, unga tjejer som gärna slänger
ett ont öga efter det andra könet även om människan inte har förolämpat eller skadat någon.

Spelar egentligen ingen roll om det är en medelåldersman eller en man runt 18 års åldern.

Så länge jag kommer ihåg har näringsfattiga och lätthjärntvättade idioter av det andra könet alltid

Nu till min frågeställning: Kommer detta uppföra? Kommer de se att de blivit hjärntvättade med
ett mer desperat och ologiskt vänstermedialt etablissemang som utdömer alla som fascister eller

Hur ser deras lärdomskurva ut? Kommer dessa människor inse att män inte är onda? Utan att dom
är som precis alla andra? Att man kan vilja ha ett planerbart energisystem som fungerar utan att vilja låsa in folk i koncentrationsläger och gasa ihjäl dom?

Eller att faktiskt uppehållstillstånd i övriga delar av världen är något som inte är permanent, utan något som löper ut när den som har flytt igen kan återvandra till sitt hemland?

Vad är era tankar om det? Kommer de inse att logiken inte håller längre i samhällsdebatten som vänstern för fram? Eller kommer det bara bli värre för vissa och övergå i någon slags mentalsjukdom?

Nu vet jag att trådstarten började med feminismen, men i med att dessa människor tycker ungefär
exakt samma i alla frågor som Aftonbladet gör så vävde jag in det helt enkelt och det belyser samma grundproblem... Att dom har blivit hjärntvättade och om dom kommer upptäcka detta då hoten från vänstermedia och åsiktskorridoren blir allt tätare och tätare och tätare.

Mvh!

Jag tycker det är tacksamt att Godheten kastar skeva blickar på mig, det sparar mig en massa tid i en eventuell utvärdering av dom. Låt idioter idiota.
Citera
2022-10-23, 23:29
Medlem
Neroxxs avatar
Tror att samma "kraft" kommer finnas som innan (som egentligen är rätt liten) , däremot så flyttas dessa bort från maktpositioner inom riksdagen. Vi lär fortsatt höra influenser/twittrare osv som kommer att skrika högt men min tes är fortfarande att majoriteten inte är så extrema när det kommer till feminismen. Det kommer förhoppnigsvis upplevas som mindre då politiken kör mer på sakfrågor än fokus på identitetspolitik. Kanske är önsketänkande , vi får väl se hur det slår ut.
Citera
2022-10-23, 23:43
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det finns 2 grupper som jag ibland får en dålig känsla av när jag är ute och går och att dom vill köra över mig och det är unga tjejer och medelålders blattar. Vet inte om jag observerat så mycket kaxiga blickar dock.

Vissa unga nazifeminister växer upp och vissa blir som vraken du ser här på flashback och växer aldrig upp utan dom gör offerkoftan till en del av deras livsstil och förblir bittra jättebebisar hela livet.

Däremot så ökade väl unga tjejer rätt rejält för SD detta året mot förra valet? Så dom extremt tunga vänstervindarna är nu över.

Ja, det är väl så blattar är blattar. Vi har ju tagit hit ett klientel som vet om att dom inte behövt anpassa sig. Medelålderblattar vet jag inte riktigt, de kanske bara är allmänt sura. Invandrare brukar ju vara det då dom ser landet dom valt att flytta till och skaffa sig ett liv förvandlas till en sophög.

Du har nog rätt om feministerna där, dom flesta kommer väl förbi det stadiet och blir nåt annat. Kanske de blir någon slags standard människa nån gång i 80 års åldern intelligens och uppförandemässigt.

Ja, det är tur att den unga generationen är blå och inte röd. Alltid nåt, dock måste ju SD få styra ordentligt nu och sparka alla idiotaktivister för att kunna få igenom sin politik. Hoppas de kan pressa Ulf på det så mycket som möjligt. Annars blir det svårt att hävda sig röstmässigt för högern i framtiden.
Citera
2022-10-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domas

Mvh!

Fan vad man tröttnar efter 3 paragrafer. Verkar som att du har fastnat i år 2016.

Du säger ingenting. Kommer inte med något konkret. Ba '"kommer de tröttna på att vara dumma" typ. Substanslöst.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-24 kl. 00:33.
Citera
2022-10-24, 10:12
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Jag upplever absolut inte att kvinnor eller tjejer tittar hatiskt på mig. Däremot har jag stött på en hel del kvinnor inom olika myndigheter och statliga organisationer som helt klart har haft ett hat gentemot män. Eller rättare sagt, män som inte tänker utifrån feminismen/PK-propagandan.

Kvinnor är generellt sett mycket mer mottagliga för media-propaganda än män, vilket troligtvis är anledningen till att globalisterna pushar fram kvinnor till politiker, som de sedan kan styra. I dessa medier står det i Sverige om alla våldtäkter som utförs. Men det står ingenting om vilka typer av män det är som utför dem. Därför går väl antagligen många svenska kvinnor omkring och tror att svenska män våldtar kvinnor i en väldigt hög frekvens. Men överfallsvåldtäkter utförs i princip inte av svenskar alls. De svenskar som begår våldtäkter, gör det oftast mot kvinnor de är i något typ av förhållande med, och svenskar är generellt sett väldigt underrepresenterade när det kommer till våldtäkter. Pedofilbrott däremot, verkar det som om det tragiskt nog är många svenskar som ligger bakom. Detta kan låta sjukt, men ur ett rent "varumärke för mitt folk", hade jag föredragit att de svenska pedofilerna hade våldtagit kvinnor istället, då våldtäkt på barn är det absolut värsta och vidrigaste du kan göra.

Hur som helst, kvinnor är som sagt mottagliga för propaganda, och under de senaste 20 åren har massmedia pumpat ut hat och förakt gentemot män. Det är riktigt sjukt att det är tillåtet, då det inte är tillåtet att rikta hat i media mot någon annan grupp av människor. Hela systemet i västvärlden har fört ett slags krig mot män de senaste 20 åren. De som verkligen står bakom det är dock inte kvinnor, utan det är män ur den ekonomiska eliten. De vill ha mycket makt, och är rädda för massan och revolutioner. De vet mycket väl att män är mycket mer riskbenägna än kvinnor, och att revolutioner därför alltid startas av män. Därför gör de allt för att på olika sätt försvaga män genom att vända kvinnor mot dem, och genom att i media favorisera kvinnor. Alla män som tänker att problemet är kvinnor, bör tänka om. Det är viktigt att frustrationen riktas rätt. Kvinnor är främst spelpjäser för den ekonomiska eliten, och det är därför viktigt att ignorera allt förakt som kvinnor spyr ut mot män, då de har blivit hjärntvättade till det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in