Skulle återkomma men det är tyvärr inte något jag kommer att göra.
https://github.com/CYBER-GH507/ANONYMOUS-HACKERS-GROUP
Spam Flooding av telefonnummer är inte en slump, det är så mycket mycket mycket mer än vad många verkar förstå.
Använd sidorna ovan jag visat, som är LEGIT och skit i resten som saker på githuben ovan det finns inga mirakel jag glömmer av ibland att alla inte är lika intresserade och du som drabbats, du är inte korkad eller dum, men du gör dig själv inte en tjänst att vara tyst och tycka det är tabu. Berättar ingen för mig hur dom drabbats, varför skall jag då berätta hur man skyddar sig? Finns det inget intresse så är det ju waste of time.
Kan inte bidra mer än jag gjort här tror jag. Dom låter er tro att dom är korkade och "dumma" Den som är bäst, den är nästan ALLTID sämst, sjukt va? Så är det..
Jag sa att det inte går till så som ni tror, ingen frågade mig varför. So, lämnar nu denna tråden för jag tänkte på denna tråden och ville bara berättae för er. Eran tystnad att dela med sig av vad som skett, är inte till en fördel för någon, inte ens dig själv. Dom som kan vet redan att den som tror den kan bäst inte kan.
Lek tanken ett scenario som detta: "Jag kan verkligen ingenting och jag är en gammal dam som kan råka illa ut och frågar hur den som blivit uppringd gjort men den eprsonen vill inte berätta för mig hur man skyddar sig för dom är så jävla bra och vet bäst så då drabbar det mig som inte kan någonting" - För det dom gör är så korkat men det skulle förstörsa hela ens image för att man inte delar med sig
FUCK YOU !
Varför skulle jag vilja berätta för den som inte berättar för mig hur man skyddar sig? Fuck you alla som inte berätar om saker och ting som kan få en skyddad. Dom som blir uppringda tror på saker som iu repot ovan. Sinnesjukt. Vad snälla människor är, right? Skämms för att säga hur dumma dom är så dom låter andra gå på samma sak, är det en slags hämd för att man själv drabbats? Så man inte är "lika" dum? Jag vet inte, jag berättar det som kan göra allt säkrare men det är ett problem.
Hur i helvete skall man rädda någon som är så dum från sin egen dumhet? Seriöst. Diskutera gärna detta för det undrar jag verkligen, går det ens? Jag har ALDRIG blivit uppringd, det finns säkert fler som INTE blvit det och dom som blir det, varför blir dom det? Det vill ingen berätta
Vi som inte blir uppringda är inte lika dumma som den som blir uppringd eller få telefonen full med spams. Med detta vill jag visa den som inte blir uppringd är den som kan och det är tvärtom, den som tror den kan inte kan.
Saker sprids på internet och hur dom blir uppringda, vill dom heller inte hjälpa oss att förstå hur det kunde ske för att skydda sig för framtida metoder, så finns det inget intresse från den som kan mer än dom noobsen som ringer upp för dom är värdelösa på det dom gör men det är tydligen tillräcklgit bra för det fungerar ju uppenbart. Finns inget intresse att berätta för "farmor" så finns inget intresse att berätta för den som är tyst heller, För mig är kunskap mer värt en pengar. Skulle någon ge ut pengar till en som rånar dom som är utsatta för att lära personen hur dom skall skydda sig? Knappast.
Den som är bäst, är nästan alltid sämst. I denna världen det är lite tvärtom.
Detta är inget personligt, detta är hur jag resonerar till ALLA som inte delar sin kunskap, OM DEN ÄVEN ÄR DÅLIG och den som tror den kan. Den som skrattar först den skrattar sist, om du är en av dom som säger dåliga saker om den som drabbats inte är medveten, det är ju för du inte berättat för dom hur jävla dum i hvudet du är för du vet ju det du vet av anledning.
Det finns möjlighet att hantera detta problemet men den som inte blir uppringd, är heller inte tyst eller drabbad så behöver inte visa något för den som inte kan för att sedan tro att den kan, så no offense.
Hur kan man rädda någon från sin egen dumhet? Det är ingen annan som gjort så ens nummer blir uppringd.
För att hantera problemet. Lär er systemet. Det finns blockfilter och banfilter i telefonerna men det kräver att man förstår hur man kan applicera dessa. Te.x:
Citat:
com.android.app.telephonyui/com.android.voicemail.impl.fetch.FetchVoicemailRec eiver
com.android.app.telephonyui/.callsettings.ui.spamprotection.WhoWhoServiceRecei ver
com.android.app.telephonyui/.callsettings.ui.tty.TtyNotificationReceiver
com.android.app.telephonyui/.carrierui.networkui.app.NetworkUiReceiver
com.android.app.telephonyui/.carrierui.networkui.app.NetworkUiReceiver
com.android.app.telephonyui/.callsettings.ui.blocknumbers.BlockNumbersReceiver
Rösterna är ofta inspelade och sedan vid samtalet, skickar man in den ŕöst man vill skall prata till dig:
Citat:
am start \
-a android.intent.action.VIEW \
-d file:////storage/<inspelat_samtal>/inspelad_rost.ogg
-t audio/ogg
För att göra ett demo call:
Citat:
am broadcast -a com.android.car.dialer.intent.action.adb --es "action" "connect"
Ta emot inkommande samtal
am broadcast \
-a com.android.car.dialer.intent.action.adb \
--es "action" "rcvCall" --es "id" "id_från_ovan"
Avsluta sedan samtalet:
Kod:
am broadcast \
--es "action" "endCall" \
--es "id" "id_från_ovan"
Vänta in dig och sätt samtalet på HOLD
Kod:
am broadcast \
--es "action" "holdCall"
Återuppta samtalet
Kod:
am broadcast \
--es "action" "unholdCall"
Sammanfoga alla pågående samtal där någon svarat
Kod:
am broadcast \
--es "action" "unholdCall"
När poersonen nåt fram, så är man smittad och därfefter kan man rensa samtalen
Kod:
am broadcast \
--es "action" "clearAll"
Kod:
prefix="+46"
for prefix in {seq -w 000000 999999}; do
echo ${prefix}727
done
Tänk om amatörerna skulle göra detta, numenar jag amtörerna som i scriptkiddies dom som kan mer än dom flesta men inte mer än dom som kan och sedan tillsammans med det ovan som JAG kommit på, och kunde gett jätte mycket tips om för den som drabbats så hade vi gjort värdeln till en bättre plats men det är därför jag inte vill skriva här hur man kan skydda sig, men förstår man inte helheten i det jag försöker säga och tror jag har psykos. Då är man själv i en psykos. Detta har inte sagts i dessa trådar, men folk tror dom kan så mycket mer än alla andra hela tiden.
Förstår man även allvaret i det jag pratat om tidigare på forumet o, så kan man ta över en android en het på 1-3 sekunder. Alla är så jävla bäst hela tiden, och kallar mgi sämst. Tänk om det var jag som skulle göra detta åt dom? Se här:
SÄtter man ihop 1+1: Så kan man använda parallel
https://gist.github.com/Pulimet/5013...omment-4273748
Jag kan bygga ihop ett nät på 1 miljon enheter på nolltid, ringas upp vem fan jag vill och sedan kan jag bara generara alla svenska nummer med:
Kod:
prefix="+46"
for prefix in {seq -w 000000 999999}; do
echo ${prefix}727
done
Där 727 finns av en anledning, varför hur det fungerar och vad dom andra är finns på PTS hemsida men jag är inte den typen som vill visa mig vara bäst, bara berätta för den som inte berättar något vad den går misste om. Jag skall fortsätta varna och göra världen till en bättre plats, så kan ALLA speciellt, lustigt nog scenskar (inget offense) fortsätta hålla käften, för placeringen talar för sig själv.
U-Land var ordet.
När alla blir drabbade av detta, då finns det någon som tänker som jag. Jag skulle aldrig skada någon annan, då hade det redan varit gjort för längesen.
NI BLIR UPPRINGDA AV EN ANLEDNING! BERÄTTA FÖR DEN SOM UNDRAR I FRAMTIDEN för att göra internet till en bättre plats. Diskutera vidare bäst fan ni vill. Men gå inte på skiten du som verkligen inte förstår och tror på saker på internet överallt, använd osint det är för dig jag skriver detta inlägget. Det är ända möjligheten om man inte kan själv.
Om jag skulle göra verklighet av detta, för 6-7 då jag första gången skrev om detta, vilket jag "hånats" för på detta forumet av väldigt många som tror dom kan bäst. (INGEN I DENNA TRÅDEN MEN I ALLMÄNT hur synen är på saker och ting på internet, framförallt I Sverige)
- Hur fan skulle ni hittat mig om man använder random enheter online för att ringa upp till folk och skicka sms? Det hade ni inte.
Nu skall jag fortsätta arbetet med att berätta för den som berättar att den förstår som på den github länken att den kommer inte fortsätta skada andra genom att vara dum i huvudet och nonchalant. Det är uppenbart vissa som förstår budskapet mer än andra och göra denna planeten till en bättre plats, men inte till dig som läsa detta inlägget. JAg skall bli precis lika tyst som alla andra är, så blir allt bra.
Skulle ni fortfarande söka efter företag? Ja, det är tydligt det. Ni letar efter företag, det är människor som är proffs på att lura våra äldre i samhället. Det är INTE ok. Därför blir jag irriterad och diskuterar detta i denan tråden.
Knowledge is power!
// wuseman