Citat:
Ursprungligen postat av
BrotherXII
Hatet är bara brottsförebyggande om du blir så hatad att du antingen tar ditt liv eller förmår hålla dig i schack i skräck över vad som kommer hända med dig om du ger dig på ett barn, förstås.
Lever du ett liv i ensamhet och aldrig gör något så är det mer avsky och förakt än hat vi skänker dig.
Hoten är väl för att få dig att anstränga dig lite mer än annars.
Vad är det som är otydligt egentligen?
Jag har haft kontakt med minderåriga på nätet. Jag har skrivit och uttryckt mig sexuellt till barnen men aldrig gjort lagbrott. Vissa var dock öppet och ärligt vuxna. Då var det i rollspelssyfte.
Någon misstänkte jag dock var fiskare men mötte ändå upp dem. Dock inte i sexuellt syfte, utan bara för att umgås och prata med barnet, eller gå därifrån och hem igen.
Jag har inga kriminella avsikter. På vilket sätt hjälper avsky och ert föraktet samhället och mig?
Citat:
Ursprungligen postat av
F1A
Du borde avskiljas ifrån samhället och eventuellt genomgå minst en kemisk kastrering. Du kommer förr eller senare falla för dina sjuka begär. Jag tänker inte sitta och relativisera för att rättfärdiga sjuka människors rätt att existera.
Varför skulle jag hemfalla åt mina begär mer än de som hatar och vill döda "pedofiljäveln" men liksom sådana som du nästan aldrig gör det?
Varför förmår du inte "relativisera" och rättfärdiga sjuka människor...
Eftersom pedofili är stigmatiserat pga avskum som du så vågar jag inte söka samtalshjälp. Tycker du att dina åsikter och beteende är brottsförebyggande?