2022-10-20, 11:12
Avslutad
Jag är pedofil och har aldrig blivit dömd, såklart inte gjort något brottsligt och tänker och vill heller aldrig göra det. Jag blir kåt och tänder till tanken av barn och småflickor. 7-to-eleven men helst barn innan könsmogna eller under 10 år gamla.
Jag tittar inte på barnporr, skulle inte kontakta barn i sexuellt syfte, antasta eller förgripa mig på minderåriga.
Vad har jag gjort som motiverar era hot och avsky? På vilket sätt är det brottsförebyggande att hata mig?
Citera
2022-10-20, 11:35
Medlem
BrotherXIIs avatar
Hatet är bara brottsförebyggande om du blir så hatad att du antingen tar ditt liv eller förmår hålla dig i schack i skräck över vad som kommer hända med dig om du ger dig på ett barn, förstås.

Lever du ett liv i ensamhet och aldrig gör något så är det mer avsky och förakt än hat vi skänker dig.

Hoten är väl för att få dig att anstränga dig lite mer än annars.

Vad är det som är otydligt egentligen?
Citera
2022-10-20, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Hatet är bara brottsförebyggande om du blir så hatad att du antingen tar ditt liv
Är det brottsförebyggande att begå brottet uppmaning till självmord?
Citera
2022-10-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Jag är pedofil och har aldrig blivit dömd, såklart inte gjort något brottsligt och tänker och vill heller aldrig göra det. Jag blir kåt och tänder till tanken av barn och småflickor. 7-to-eleven men helst barn innan könsmogna eller under 10 år gamla.
Jag tittar inte på barnporr, skulle inte kontakta barn i sexuellt syfte, antasta eller förgripa mig på minderåriga.
Vad har jag gjort som motiverar era hot och avsky? På vilket sätt är det brottsförebyggande att hata mig?

Du borde avskiljas ifrån samhället och eventuellt genomgå minst en kemisk kastrering Du kommer förr eller senare falls för dina sjuka begär. Jag tänker inte sitta och relativisera för att rättfärdiga sjuka människors rätt att existera.
Citera
2022-10-20, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Du kommer förr eller senare falls för dina sjuka begär.
Vad grundar du det på? Saknar du själv impulskontroll?
Citera
2022-10-20, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Hatet är bara brottsförebyggande om du blir så hatad att du antingen tar ditt liv eller förmår hålla dig i schack i skräck över vad som kommer hända med dig om du ger dig på ett barn, förstås.

Lever du ett liv i ensamhet och aldrig gör något så är det mer avsky och förakt än hat vi skänker dig.

Hoten är väl för att få dig att anstränga dig lite mer än annars.

Vad är det som är otydligt egentligen?
Jag har haft kontakt med minderåriga på nätet. Jag har skrivit och uttryckt mig sexuellt till barnen men aldrig gjort lagbrott. Vissa var dock öppet och ärligt vuxna. Då var det i rollspelssyfte.
Någon misstänkte jag dock var fiskare men mötte ändå upp dem. Dock inte i sexuellt syfte, utan bara för att umgås och prata med barnet, eller gå därifrån och hem igen.
Jag har inga kriminella avsikter. På vilket sätt hjälper avsky och ert föraktet samhället och mig?

Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Du borde avskiljas ifrån samhället och eventuellt genomgå minst en kemisk kastrering. Du kommer förr eller senare falla för dina sjuka begär. Jag tänker inte sitta och relativisera för att rättfärdiga sjuka människors rätt att existera.
Varför skulle jag hemfalla åt mina begär mer än de som hatar och vill döda "pedofiljäveln" men liksom sådana som du nästan aldrig gör det?
Varför förmår du inte "relativisera" och rättfärdiga sjuka människor...

Eftersom pedofili är stigmatiserat pga avskum som du så vågar jag inte söka samtalshjälp. Tycker du att dina åsikter och beteende är brottsförebyggande?
Citera
2022-10-20, 13:02
Medlem
PotatisLampans avatar
Citat:
Jag har haft kontakt med minderåriga på nätet. Jag har skrivit och uttryckt mig sexuellt till barnen men aldrig gjort lagbrott. Vissa var dock öppet och ärligt vuxna. Då var det i rollspelssyfte.
Någon misstänkte jag dock var fiskare men mötte ändå upp dem. Dock inte i sexuellt syfte, utan bara för att umgås och prata med barnet, eller gå därifrån och hem igen.
Jag har inga kriminella avsikter. På vilket sätt hjälper avsky och ert föraktet samhället och mig?

Varför skulle jag hemfalla åt mina begär mer än de som hatar och vill döda "pedofiljäveln" men liksom sådana som du nästan aldrig gör det?
Varför förmår du inte "relativisera" och rättfärdiga sjuka människor...

Eftersom pedofili är stigmatiserat pga avskum som du så vågar jag inte söka samtalshjälp. Tycker du att dina åsikter och beteende är brottsförebyggande?

Hur fan kan du vilja umgås med barn? Små barn har inget gemensamt med en vuxen människa, du träffa säkert barnet o ville ha något mer än bara o träffas.
Citera
2022-10-20, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PotatisLampan
Hur fan kan du vilja umgås med barn? Små barn har inget gemensamt med en vuxen människa, du träffa säkert barnet o ville ha något mer än bara o träffas.
Jag blir upphetsad av barns närvaro och uträttar därefter mina sexuella behov avskilt från barnen genom att masturbera. Vad är det som är svårt med att begripa det... Fattar du trögt din vidrigt intelligensbefriade pissråtta!
Jag lämnar tråden då jag tydligen inte bemöts med sakliga argument, utan bara känslomässigt svammel.
Citera
2022-10-20, 14:03
Medlem
Citat:
Jag blir upphetsad av barns närvaro och uträttar därefter mina sexuella behov avskilt från barnen genom att masturbera. Vad är det som är svårt med att begripa det... Fattar du trögt din vidrigt intelligensbefriade pissråtta!
Jag lämnar tråden då jag tydligen inte bemöts med sakliga argument, utan bara känslomässigt svammel.
Därför det ÄR känslomässigt. Bara tanken på att någon skulle prata sexuellt med mina barn får mig att gå i taket. Jag vill skydda dem från hemska människor som dig och då blir det känslomässigt för det handlar om mina barn. Rör och nu dör är nog de flesta föräldrars motto. Plus att det handlar om barn som är oskyldiga och inte kan skydda sig själv mot en vuxen och jag tror de flesta blir upprörda över tanken att en vuxen går på ett barn.

Du försöker rättfärdiga dina tankar men det går inte. Du får inget medhåll någonstans
Citera
2022-10-20, 14:16
Bannlyst
På vilket sätt hjälper det normala människor att du lever? Det finns en lösning på allas problem här.
Citera
2022-10-20, 15:41
Avslutad
Om man vill förebygga brott kan man legalisera allt. Då sjunker brottsligheten till 0 direkt.

Det man vill förebygga är handlingen. Då är det väl effektivt att göra handlingen kriminell? Och ännu effektivare, om de som lever under denna lag, också anser att det ska anses som något kriminellt.

Menar du att pedofili ska accepteras (= ej vara kriminellt)?
Eller menar du att samhället borde tycka om kriminella?
Citera
2022-10-20, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av p00nino
Om man vill förebygga brott kan man legalisera allt. Då sjunker brottsligheten till 0 direkt.

Det man vill förebygga är handlingen. Då är det väl effektivt att göra handlingen kriminell? Och ännu effektivare, om de som lever under denna lag, också anser att det ska anses som något kriminellt.

Menar du att pedofili ska accepteras (= ej vara kriminellt)?
Eller menar du att samhället borde tycka om kriminella?
Definitivt bör pedofili i brottsförbyggande syfte vara normaliserat och lagligt. Endast kriminella handlingar ska vara "straffbara".
På så sätt skulle övergreppen minska. Då hade folk vågat prata om pedofili mer öppet och därmed skulle välmenande samtal, kommentarer och råd liksom blivit allmänna, mer vänskapliga och vardagliga.

Ungefär som att man inte ska vara pyroman. Säger man att man gillar att bränna så finns det många som stoppar och hjälper en utan att stjälpa och stigmatisera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in