Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Va? Dem var inte ute tillsammans med TT? Dem var på samma ställe.
Ok, kanske dålig formulering. Men de kände uppenbarligen varandra. Eller de lärde känna varandra denna kvällen?!
Citera
2022-10-20, 15:43
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jag - tycker det är ett märkligt fall detta.
Inget ont menat mot homos , fast hon ser ut att vara HBTQI fantast. En sådandäringa "Man HON" Lesbiatica..
Vilket för dem är naturligt .. visst visst ..

Det finns väl även ett HBTQ café i Vetlanda .. Hur har de öppet - samt vad händer där när det är stängt ?

Är det typ hanging - bound attraktioner ? Något gick snett kanske ?

Obs .. spekulerar ..Ur en 2 år gammal händelse ..
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vetlandaposten.se/2020-07-30/hbtq-kafeet-i-vetlanda-anmaler-hatbrott-fler-far-garna-reagera&ved=2ahUKEwiQh42-u-36AhUgQ_EDHbl1A1wQFnoECAwQAQ&usg=AOvVaw31YreOXrAXn afqgrKdWmir

Kan det finnas någon som varit förbannad på henne ??

Var offret HBTQ eller att hon vistades i sådan miljö så kan det vara fullt troligt att någon eller flera var förbannade på henne.

Min erfarenhet ur damfotbollen är den att det gjordes inte så sällan upp vid sidan av plan, väldigt oklart var det vad som låg till grund, det var nävar och tacklingar jadå en tjej som jag kände hon fick slåss för sitt med nävarna och fan i mig att det fanns inga filter i mellan.
Hon gav lagets manhaftige målgörare redig med stryk i självförsvar, det fanns inget där som jag kunde göra, tjejerna var alla på fyllan och helt jävla tokiga.
Citera
2022-10-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyLevito
Det finns två master i närheten av Biltema. Det går att se båda på street view om man vet vart de finns. Den ena masten finns på 57.438376, 15.059600 och den andra på 57.442887, 15.058683. Den första ligger till väster nära massa skog och den andra lite mer norrut närmare vägen/cykelvägen bort mot Ekenäs.

Det finns en i Ekenässjön också, på Forngatan, men uppfattade inte att det var den som pejlade.

Edit: bilden på masten som VP har i sin artikel är den förstnämnda, den i skogen. En jäkla massa terräng där att riva av..

Ser ut att finnas en Telenor också om man svänger höger på 47:an mot Tällerda och tar första höger igen.
Citera
2022-10-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Joh*nna o Ma*a är ju vänner på fb.
Men om de nu känner/kände Tove så bra att de är ute tillsammans, varför är de inte fb-vänner?
Någon som har koll på om de kanske var innan helgen....?!
Ingen under 35 bryr sig särskilt mycket om Facebook. T och M har åtminstone haft kontakt på Instagram.
Citera
2022-10-20, 15:47
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Tänkte på om jag ska fortsätta med att framföra förslaget om fotbojja för alla svenska medborgare. Beslutet: Ja, jag ska göra det. Tänk hur lätt Polisen skulle kunna lokalisera försvunna svenska medborgare om de hade statliga fotbojjor med trådlös spårningsfunktion! Anonymiteten är en viktig del av den kriminella livsstilen. Om vi liksom kopplar upp oss, svenskar, så verkar det för mig som att vi skulle ha mer lag och rätt i Sverige.

Mobiltelefonen är dagens fotboja. Polisen har säkert kunnat koppla BOs mobil med MGMs mobiler tillsamma master. Iaf under en viss tid. Sedan har MGMs och BOs mobiler stängts av samtidigt. Därav misstankarna mot dem.
Citera
2022-10-20, 15:49
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyodfresh
Jag har fått höra på ryktesvägar att hon ska ha ett förhållande med en Alb*n Wa*én

*i
*r

Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Det stämmer, såg ett inlägg på Alb*ns mammas Facebook som bekräftar.

Kan ni länka fb-konton?
Citera
2022-10-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Mobiltelefonen är dagens fotboja. Polisen har säkert kunnat koppla BOs mobil med MGMs mobiler tillsamma master. Iaf under en viss tid. Sedan har väl MGMs och BOs mobiler stängts av samtidigt. Därav misstankarna mot dem.
Jag vet om mobiltelefon-sökning. Fast tänkte bara att om man vill liksom stärka kontrollen i samhället, med fotbojjor, för att reda ut kaoset i Sverige fortare och i en mycket större omfattning.
Senast redigerad av Shadowk102 2022-10-20 kl. 15:50. Anledning: Fixade ett stavfel i texten.
Citera
2022-10-20, 15:50
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Är det bekräftat att det är ett lesbiskt triangeldrama? Om inte, varför älta samma sak om och om igen? Det räcker väl att nån har tagit upp en ev teori som man kan bygga på om och när mer info tillkommer.
Har det någon betydelse vartifrån dom kommer? Om inte, varför bete sig som en white trash rasse som inte har något mer mellan pannbenen än en massa hat?
Jag säger inte att ni ska låtsas som ingenting, bara att ni bör bete er.

Detta som händer i Sverige är så jävla FEL!

Det måste till en förändring!

En förändring kommer inte till stånd av ordnat uppförande, " mörka solglasögon" och idel tramsbyxerier.

Här så lägger vi upp korten på bordet!

En färgad och en av det välsignade folket och en helsvensk tjej som förmodligen död.
Citera
2022-10-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Mobiltelefonen är dagens fotboja. Polisen har säkert kunnat koppla BOs mobil med MGMs mobiler tillsamma master. Iaf under en viss tid. Sedan har MGMs och BOs mobiler stängts av samtidigt. Därav misstankarna mot dem.
Ja? Det är väl bra att brott klaras upp med hjälp av att man loggar mobiler?
Citera
2022-10-20, 15:54
Irriterande tyst kring detta fall ändå. Fjortisarna borde väl bryta ihop när som i häktet?
Citera
2022-10-20, 15:56
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Kan ni länka fb-konton?

Okej hittade själv https://www.facebook.com/c*trine.w*rren

*=a

Då är det bekräftat att T hade pojkvän och vi kan med största sannolikhet sluta spekulera att det rör sig om ett lesbiskt triangeldrama.
Citera
2022-10-20, 15:57
Medlem
Jag får en lustig känsla av att några i tråden gör allt för att styra uppmärksamhet bort från eventuella pojkvänner. Mycket snack om hbtq etc. Fram med korten nu. Vilka pojkvänner finns med i bilden. Är Albin tillsammans med jj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in