Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Jag börjar mer och mer tro att Maja är en lömsk manipulatör av rang hon med. Lite som i filmen Murder By Numbers, och den "undergivna" vapendragaren (Maja, i det här fallet) visar sig vara den riktiga psykopaten som spelar på sin falska oskuld medan den "starka" och inbillat dominanta medbrottslingen är tänkt att få bära hela skulden själv. Oavsett finns det ingen oskyldig bland de två.
Jag håller med .. en kvinnlig psykopat brukar inte vara den där extroverta känslomänniskan som hatar och bråkar vitt och brett .
Jag börjar mer och mer tro att det är Maja som har varit den styrande men på att väldigt signifikant sätt . Googlingarna kan likväl komma från Maja , även eldningarna och att J har önskat livet ur så många sedan Maja kom med i gänget .
Och är nog bra mycket smartare och lömskare än hon verkar . Hon säger att hon låg och bad till gud att det skulle sluta regna , när J enligt henne ville ut och mordbränna . Men det som har kommit fram nu om Maja så känns det nästan skrattretande men skrattet fastnar i halsen . Och att hon ” glömde ” mobilen hos J när de skulle dumpa .
Folk har en tendens att ta den tysta personen som snäll bara för den inte gör nåt direkt väsen av sig . Och hennes familj är med i en församling och pappan fd pastor , de har säkert mycket gott rykte och status , så inte kan väl lilla Maja som är så tyst och snäll och dessutom har diagnos vara så grym.
Folk skriver att J har kalla ögon .. men M då . De ser verkligen inte varma utan , tvärtom verkar så verkar de väldigt uttryckslösa och som att man inte har en aning om vad hon döljer bakom .