Citat:
Ursprungligen postat av
Polis2010
Detta fallet börjar mer och mer likna Maline i Landskrona som försvann men hittades efter någon vecka nära en järnväg. Fullt med villospår. Barkillen och en massa skumma kompisar. Vet inte om det konstaterades som mord, självmord eller förfrysning. Precis som detta fallet.
Det avskrevs som olycka. I julas var det ju en annan "biljardtjej" som "tog självmord", nästan samma dag/julafton, typ.
Nu väntar vi på nästa jul (inte denna), det verkar hända varannan Jul där i landskrona och Biljarden.
Citat:
Ursprungligen postat av
uractualmom
Pappa har alltså en vit bmw som kan se silvrig ut i mörkret och regnet, som kan ha setts i drive med jj på mcd. Som har ett ödsligt förråd 2 minuter från mcd.
Ja, om det nu är sant att JJ sågs på MCD i en BMW med en man.....
JJ måste ju ha jobbat otroligt snabbt, i princip hade hon ca 24 timmar på sig.....tills polisen plockade in henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
extranode
Jag är inne på lite samma kring grepen.. det känns som att fota eller hämta grepen är någon slags ursäkt för något.
Antingen ursäkt för att åka dit eller ursäkt för att hämta grepen eller bil.
Det vore mycket intressant att veta datum/tid för när fotot på grepen togs.
Jag har för mig att de som såg annonsen på Marketplace sa att det var den söndagen då TT anmäldes försvunnen. Någon kanske tog skärmdump?